Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af andrew123
Hey folkens..

Jeg har anskaffet mig et Samsung LE40B555 og benytter det med Yousee.

Problemet / spørgsmålet er at TV'ets tv-guide funktionen viser et "lille visning" af den aktuelle kanal i hjørnet, men den "lille visning" loader bare konstant.
Er der nogle der kender til om det er generalt med kabel-tv eller er det evt. signalstyrken?

På forhånd tak :)
andrew123 skrev:Hey folkens..
Problemet / spørgsmålet er at TV'ets tv-guide funktionen viser et "lille visning" af den aktuelle kanal i hjørnet, men den "lille visning" loader bare konstant.
Det er et Samsung fænomen. Hvis du ændrer land til Finland, virker det. Ændring af land kan så give nogle andre problemer, jeg ikke lige kan overskue. Jeg har lært at lever med det ::l
Af andrew123
Tak :) så tror jeg også jeg at jeg klare mig uden denne funktion, orker ikke lige at skite til Finsk. Især hvis menuen osv ændres, så skal jeg jo have en ordbog frem :D

Findes der andre løsninger, så bare fyr løs..
Af noxity
Du kan godt ændre TVet til Finland unden at ændre sproget.

Stort set alle TV er bygget op ledes at der er et OSD Language(On Screen Display), og et funktions land. Du kan således godt vælge Finland som funktionsland og Dansk som OSD.

Fejlen ligger et sted mellem Samsung og Yousee. Personligt lever jeg med at billedet mangler. Billedet eneste funktion er jo bare at vise dig hvad der på den kanal du så i forvejen.