Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har i går købt et LG 47SL8500 hos Føniks Computer på Frederiksberg - god pris, god service og en fysisk butik i nærheden.

Men, men, men... Da jeg kom hjem og pakkede tv'et ud kunne jeg ikke finde den "stativsøjle", der jf. manualen skal monteres på soklen før denne kan monteres på tv'et. Desuden bølgede en plasticliste på toppen af tv'et underligt og emballagen bar præg af at have været pakket op før, da posen om tv'et var revnet og der manglede 3 "plastic-låse" i papkassen. Så idag var jeg inde og bytte tv'et - ingen problemer, fin service. Men spild af tid.

På det "nye" tv fra i dag sidder alle plastic-låse i papkassen, posen og tv'et er indtakt og listen på toppen sidder som den skal. Men hvor fanden er den "stativsøjle" der skal bruges?

Enten er jeg komplet idiot til at samle tv'et eller også må der være tale om en fejl fra fabrikkens side, når jeg kan mangle den samme del 2 gange? - Er der en venlig sjæl derude, der kan fortælle mig hvor i deres kasse, den omtalte stativsøjle kunne findes?

I min kasse var selve soklen placeret på højkant i kassens højre side bag tv'ets bagside. Soklen stod i en rille i noget flamingo i bunden af kassen. Der er yderligere en rille i flamingoen samme sted, men den var tom.

Stativsøjlen må være en tingest på ca. 20 x 20 cm, så jeg kan ikke forstå at jeg skulle kunne have overset den.

Endvidere; Jeg kan se i forum, at der er en person fra LG Electronics der skriver indlæg med jævne mellemrum - Har I hos LG været ude for at nævnte stativsøjle eller andre dele mangler i kasserne?

Jeg har også undersøgt om stativsøjlen skulle været skruet fast i selve tv'et og derfor først skulle løsnes for at kunne trækkes ud, men det kan jeg altså ikke se er tilfældet.

På forhånd mange tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
En lidt trist mangel, hvis dit TV skulle have haft denne bøjle med, men kan du ikke give LG et kald og få opklaret om der mangler noget?