Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mlarsen
Jeg går stadig og håber på at kunne købe B8050 når kalenderen viser April, men da B8050'eren er et udgående produkt, er det uhyggeligt svært at finde både i butikkerne og online (lagerført i hvert fald).

Er der nogen der har set modellen i Nordjylland og allerhelst i nærheden af Hjørring, ville det hjælpe gevaldigt - så var der en chance for at jeg kunne se det i aktion.
Af Mlarsen
Rasmus Larsen skrev:Komplett.dk har stadig 46 tommer versionen, og så vidt jeg kan se kommer 40 tommer versionen på lager i dag.

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=44 ... tpanels_dk
Det var nu mere at jeg ville se det i aktion :-)
Kompletts lager ligger vel også på sjælland, og der er langt at køre for en Nordjyde, ved afhentning.

Jeg stoler ikke særlig meget på Post Danmark (eller fragtmænd i det hele taget) når det gælder kostbare pakker, så jeg vil helst afhente.

Det er nogle skrappe kræv, som nok får mig til at gå på kompromis i sidste ende.
Af Mlarsen
Rasmus Larsen skrev:Jeg er fra Storkøbenhavn, så jeg kan desværre ikke foreslå så meget i det Nordjyske område :)
Det er også helt i orden.
Det kan også være at du kan hjælpe uden at jeg behøver se det igen (jeg er i tvivl om hvilken serie jeg så der viser Madagascar i butikkerne (det er de eneste tidspunkter jeg har set LED produkterne i aktion - ved Madagascar på Blu-Ray)).

Men spørgsmålet er som sådan hvordan almindelig TV ser ud på det, da Madagascar jo må sige blev fremvist meget farverigt. Jeg ville i princippet gerne se det vise andre billeder.

Kan du fastslå at almindelig tv ikke bliver grumset, og ser ganske normalt ud på B8050?

- Det er som at komme igennem en labyrint, at beslutte sig endeligt ved køb af fladskærm :)
Af Mlarsen
Jeg ville bare lige fortælle at jeg nu fandt B8050 i 46 tommer i en lokal butik i Hjørring, og så slog jeg til. Prisen var faktisk 200 kroner billigere end hos Komplett - han forlanger 15.200.

Jeg glæder mig til torsdag, så skal der spilles God of War :)