Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mykland11
Jeg har netop investeret i et LG SL8500 47"

Jeg vil selvfølgelig gerne have det bedst mulige tvsignal og heraf kommer mine spørgsmål.

Jeg har kabeltv fra Yousee (fuldpakken)
Udgangen med tv og internet er henholdsvis f-stik til internettet og ganske alm. antennekabel til kabeltv.

Mit spørgsmål er så følgende.

Vil det kunne betale sig at skifte fra det alm. kabel, til f stik i stedet? (kvalitetsmæssigt)

Jeg har også et lille tv i et andet værelse, hvor der også gerne skulle signal til. (ikke så vigtigt med kvaliteten på dette)

Er det muligt at få en forstærker der både har f-udgang og alm. udgang så der er til begge tv.

Planen er, hvis det kan betale sig at skifte til f-stik, at sætte f-stik mellem udgang fra væggen via en Coax hun til F-han omsætter.

(fra alm. stik->fstik via omformer) og videre fra denne til en forstærker og fra forstærkerne til tv'ene.

Håber ikke det blev alt for rodet. mvh. Nicolai :)
Af Peter Schrøder
mykland11 skrev:Vil det kunne betale sig at skifte fra det alm. kabel, til f stik i stedet? (kvalitetsmæssigt)
Hvis du ikke oplever hakken eller pixellering i billedet, vil andre kabler ikke gøre nogen forskel.