Log ind med sociale netværk
08 mar 2010, 10:36
Befro.dk sælger det jvf. Pricerunner til 7255,- Men de har ikke opdateret billede på det... så det kan være, at man kan få billigere hos dem stadigvæk.
Hifipriser startede prisen også omkring 7000 og røg lige efter på 9000-10000,-
P50G20E, SC HTB-500, WDTV LIVE (moderated med b-rad), 4TB WD HD, PS3 320GB, og så et liv ved siden af... 
08 mar 2010, 17:34
maskus skrev:Befro.dk sælger det jvf. Pricerunner til 7255,- Men de har ikke opdateret billede på det... så det kan være, at man kan få billigere hos dem stadigvæk.De har så lige sat den op til 8999,- men 46" kan fåes for 9.500!
P50G20E, SC HTB-500, WDTV LIVE (moderated med b-rad), 4TB WD HD, PS3 320GB, og så et liv ved siden af... 
09 mar 2010, 13:49
Så står man her som kunde der troede på deres pris politik og føler sig skidt behandlet. Fremover bliver mit elektronik købt i Bilka hvor man kender problemstillingen og refunderer forskellen.
Morten812 skrev:7675,- medlemspris i Hifi-klubben.Arh pis, jeg købte min G20'er til kr 8975,- i torsdags i Hi-Fi Klubben i Odense og så sætter de den fand'me ned med kr 1300,- om mandagen. Så vidt jeg fik forklaret var det fordi Expert tilbød gruppekøbsrabat hvilket må gælde som internetpris som de normalt ikke vil matche men som de så alligevel valgte at matche denne gang.
10875,- for 50' samme sted
Så står man her som kunde der troede på deres pris politik og føler sig skidt behandlet. Fremover bliver mit elektronik købt i Bilka hvor man kender problemstillingen og refunderer forskellen.
09 mar 2010, 14:15
forstår godt det er ærgeligt men du er da ikke blevet skidt behandlet, du kendte prisen og købte tv'et til den pris hvad der så sker efter det er jo sådan set ligegyldigt, de kan da ikke sætte priserne ned for allerede solgte apperater det siger da sig selv..?
Tommy
phytoplankton73 skrev:har du ikke fået hvad du betalte for??? du må da regne med at Hifi falder i pris...??Morten812 skrev:7675,- medlemspris i Hifi-klubben.Arh pis, jeg købte min G20'er til kr 8975,- i torsdags i Hi-Fi Klubben i Odense og så sætter de den fand'me ned med kr 1300,- om mandagen. Så vidt jeg fik forklaret var det fordi Expert tilbød gruppekøbsrabat hvilket må gælde som internetpris som de normalt ikke vil matche men som de så alligevel valgte at matche denne gang.
forstår godt det er ærgeligt men du er da ikke blevet skidt behandlet, du kendte prisen og købte tv'et til den pris hvad der så sker efter det er jo sådan set ligegyldigt, de kan da ikke sætte priserne ned for allerede solgte apperater det siger da sig selv..?
Tommy
09 mar 2010, 14:45
Jeg sad nemlig og læste deres pris politik forinden og de matcher IKKE internet priser men kun detailpriserne på elektronikkæderne. Jeg har valg Hi-Fi Klubben FORDI de garanterede at de var den billigste DETAILKÆDE baseret på deres definition. De ÆNDRER 3 arbejdsdage senere deres definition af hvad deres sammenligningsgrundlag er. Hvis jeg vidste at deres sammenligningsgrundlag var lettere vilkårligt havde jeg IKKE købt hos dem ved lanceringen men havde fulgt priserne i stedet og f.eks ventet på at se det hos Bilka hvor man netop sikere kunderne i mod sådan en oplevelse
Jeg er selvfølgelig ikke blevet snydt men fremover er det ikke en selvfølge for mig at handle i Hi-Fi Klubben. Det bliver i Bilka
tommyaa skrev:Nej det siger ikke sig selv.phytoplankton73 skrev:har du ikke fået hvad du betalte for??? du må da regne med at Hifi falder i pris...??Morten812 skrev:7675,- medlemspris i Hifi-klubben.Arh pis, jeg købte min G20'er til kr 8975,- i torsdags i Hi-Fi Klubben i Odense og så sætter de den fand'me ned med kr 1300,- om mandagen. Så vidt jeg fik forklaret var det fordi Expert tilbød gruppekøbsrabat hvilket må gælde som internetpris som de normalt ikke vil matche men som de så alligevel valgte at matche denne gang.
Tommy
Jeg sad nemlig og læste deres pris politik forinden og de matcher IKKE internet priser men kun detailpriserne på elektronikkæderne. Jeg har valg Hi-Fi Klubben FORDI de garanterede at de var den billigste DETAILKÆDE baseret på deres definition. De ÆNDRER 3 arbejdsdage senere deres definition af hvad deres sammenligningsgrundlag er. Hvis jeg vidste at deres sammenligningsgrundlag var lettere vilkårligt havde jeg IKKE købt hos dem ved lanceringen men havde fulgt priserne i stedet og f.eks ventet på at se det hos Bilka hvor man netop sikere kunderne i mod sådan en oplevelse
Jeg er selvfølgelig ikke blevet snydt men fremover er det ikke en selvfølge for mig at handle i Hi-Fi Klubben. Det bliver i Bilka
09 mar 2010, 20:16
Jeg er sgu enig. Det er simpelthen ringe gjort af Hifiklubben, uanset hvad deres politik er. Og ja, det blevet en typisk sætning at sige: "Ja, elektronik falder i pris - sådan er det bare."
Nej, det er det ikke! Prisen justeres på udbud og efterspørgsel og muligheden for at sælge sine produkter - intet andet - og hifiklubben har nedsat prisen fordi de har indset, at interessen for produktet gør, at man køber og derfor SKAL de matche for at kunne tjene/sælge flere.
De penge, de har nedsat produktet med over 3 dage, er udelukkende et forsøg på at sælge et populært produkt.
Modsat ser man, hvordan Befro.dk satte start-prisen til ca. 7400 kr på 42" og da de så, at produktet solgtes for 8999,- ja, så satte de det op. Det samme er lige nu sket med 46"-udgaven som jeg så til 8824,- i går og efter en dags mailkorrespondence steg prisen til 9499 kr. Her stiger prisen altså modsat, fordi de ser muligheden for at starte højere; end hvad man som udgangspunkt forventede at sælge skærmen til. Igen udbud og efterspørgsel på et popoulært produkt.
Jeg var selv i expert i dag, og spurgte til prisen på skærmen. "Ja, den står til 10000 kr. men vi handler den for 8000 kr." Og jeg vil vædde med, at hvis jeg viser ham linket til hifiklubben så får jeg den til samme pris. OG jeg køber kun et tv.
Jeg mener, at du skal gå ned og snakke med dem om prisen igen. Der er flere, som har købt dette tv til 9000 kr. og 1300 kr. udgør sgu en stor procentdel.
Jeg ved godt, at hifiklubben lever på et godt renome, og det skal de blive ved med, og en historie som dette på dette forum styrker ikke dette forhold; især ikke når flatpanels test direkte linkes fra hifiklubben.dk.
Martin Kusk
---o---
phytoplankton73 skrev:---0----tommyaa skrev:Nej det siger ikke sig selv.phytoplankton73 skrev: Arh pis, jeg købte min G20'er til kr 8975,- i torsdags i Hi-Fi Klubben i Odense og så sætter de den fand'me ned med kr 1300,- om mandagen. Så vidt jeg fik forklaret var det fordi Expert tilbød gruppekøbsrabat hvilket må gælde som internetpris som de normalt ikke vil matche men som de så alligevel valgte at matche denne gang.har du ikke fået hvad du betalte for??? du må da regne med at Hifi falder i pris...??
Tommy
Jeg er sgu enig. Det er simpelthen ringe gjort af Hifiklubben, uanset hvad deres politik er. Og ja, det blevet en typisk sætning at sige: "Ja, elektronik falder i pris - sådan er det bare."
Nej, det er det ikke! Prisen justeres på udbud og efterspørgsel og muligheden for at sælge sine produkter - intet andet - og hifiklubben har nedsat prisen fordi de har indset, at interessen for produktet gør, at man køber og derfor SKAL de matche for at kunne tjene/sælge flere.
De penge, de har nedsat produktet med over 3 dage, er udelukkende et forsøg på at sælge et populært produkt.
Modsat ser man, hvordan Befro.dk satte start-prisen til ca. 7400 kr på 42" og da de så, at produktet solgtes for 8999,- ja, så satte de det op. Det samme er lige nu sket med 46"-udgaven som jeg så til 8824,- i går og efter en dags mailkorrespondence steg prisen til 9499 kr. Her stiger prisen altså modsat, fordi de ser muligheden for at starte højere; end hvad man som udgangspunkt forventede at sælge skærmen til. Igen udbud og efterspørgsel på et popoulært produkt.
Jeg var selv i expert i dag, og spurgte til prisen på skærmen. "Ja, den står til 10000 kr. men vi handler den for 8000 kr." Og jeg vil vædde med, at hvis jeg viser ham linket til hifiklubben så får jeg den til samme pris. OG jeg køber kun et tv.
Jeg mener, at du skal gå ned og snakke med dem om prisen igen. Der er flere, som har købt dette tv til 9000 kr. og 1300 kr. udgør sgu en stor procentdel.
Jeg ved godt, at hifiklubben lever på et godt renome, og det skal de blive ved med, og en historie som dette på dette forum styrker ikke dette forhold; især ikke når flatpanels test direkte linkes fra hifiklubben.dk.
Martin Kusk
---o---
09 mar 2010, 21:04
Jeg har talt med deres kundeservice og de henviser til butikken. Jeg har også talt med butikken og de vil ikke refundere noget af forskellen. Så det var anden og sidste gang jeg var kunde der.
10 mar 2010, 07:06
Jeg måtte lige tjekke det og fandt dette på deres hjemmeside:
http://www.hifiklubben.dk/kundeklub/medlemsfordele/
Prisgaranti
Hvis du har købt et produkt blandt Hi-Fi Klubbens egne mærker til normalpris, og vi efterfølgende nedsætter normalprisen inden for 1 måned efter købet, får du prisforskellen refunderet i form af et gavekort til Hi-Fi Klubben.*
* Gælder kun faste priser og ikke MEDLEMSPRIS- eller demoprodukter købt på lagersalg
-Købte du til medlemspris? Og blev du indmeldt som medlem ved købet?
phytoplankton73 skrev:Jeg har talt med deres kundeservice og de henviser til butikken. Jeg har også talt med butikken og de vil ikke refundere noget af forskellen. Så det var anden og sidste gang jeg var kunde der.hej igen
Prisgaranti
Hvis du har købt et produkt blandt Hi-Fi Klubbens egne mærker til normalpris, og vi efterfølgende nedsætter normalprisen inden for 1 måned efter købet, får du prisforskellen refunderet i form af et gavekort til Hi-Fi Klubben.*
* Gælder kun faste priser og ikke MEDLEMSPRIS- eller demoprodukter købt på lagersalg
10 mar 2010, 10:39
http://www.totaltv.dk/piz.asp?id=4178&aID=21838
Zichau skrev:Er G20 ikke de helt nye fra Panasonic? Hvis så, hvor har du købt det? Og hvor meget har du betalt for det?Panasonic forhandler ved Søborg Torv til 7.995 og gratis fragt. Fremragende og kompetent service, og levering samme dag som jeg bestilte det.
http://www.totaltv.dk/piz.asp?id=4178&aID=21838
10 mar 2010, 10:40
Jeg tror ikke de har udstedet mange gavekort på den baggrund af den prisgaranti. Men som sagt jeg er ikke blevet snydt men jeg er sgu heller ikke kunde hos Hi-Fi Klubben mere
maskus skrev:Jeg var medlem inden købet. Panasonic hører ikke under deres "egne mærker" og den sænkede pris er en medlemspris.phytoplankton73 skrev:Jeg har talt med deres kundeservice og de henviser til butikken. Jeg har også talt med butikken og de vil ikke refundere noget af forskellen. Så det var anden og sidste gang jeg var kunde der.hej igen
Prisgaranti
Jeg tror ikke de har udstedet mange gavekort på den baggrund af den prisgaranti. Men som sagt jeg er ikke blevet snydt men jeg er sgu heller ikke kunde hos Hi-Fi Klubben mere
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto