Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Guruen
Hejsa

Vi modtog for få dage siden en Yousee boks med harddisk.

Igår optog vi for første gang "The Mentalist" fra Tv3. Vi brugte guiden og satte den gule prik.

Optagelsen startede først 21.07 - selvom guiden sagde 21.00.
Så vi missede starten...

Nogle der ved hvad der er galt?

Og 2 små tillægsspørgsmål:
Kan det virkelig passe at man ikke på boksen kan se hvilken kanal den optager på?

Hvad sker der hvis man har 2 programmer efter hinanden - på 2 forskellige kanaler - og man har valgt at tillægge f.eks 3 minutter efter optagelsen i softwaren?
Guruen skrev:Igår optog vi for første gang "The Mentalist" fra Tv3. Vi brugte guiden og satte den gule prik.

Så vi missede starten...
Er du sikker på det? Jeg fornemmer at TV3 og 3+ har deres helt egen tidsregning. Jeg oplever tit at udsendelser starter, nogle gange meget, før annonceret.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
I boksens opsætning kan du indstille den til at starte eller slutte hhv. tidligere og senere end EPG fortæller.
Af Kozz
Guruen skrev:Hejsa

Vi modtog for få dage siden en Yousee boks med harddisk.

Igår optog vi for første gang "The Mentalist" fra Tv3. Vi brugte guiden og satte den gule prik.

Så vi missede starten...

Nogle der ved hvad der er galt?

Og 2 små tillægsspørgsmål:
Kan det virkelig passe at man ikke på boksen kan se hvilken kanal den optager på?

Hvad sker der hvis man har 2 programmer efter hinanden - på 2 forskellige kanaler - og man har valgt at tillægge f.eks 3 minutter efter optagelsen i softwaren?
Den fortæller selv, hvis de enkelte optagelser, konflikter med hinanden.
Jeg har sat min til at starte 3 min. før en optagelse og slutte 10 min efter. Så er man nogenlunde garderet.