Log ind med sociale netværk
08 mar 2010, 14:15
KimMoller skrev:Det er fedt man kan se Superliga-bold i fuld HD på 3plus HD, men uvist af hvilken årsag beskæres teksten i begge sider... Det undrer mig lidt. Hvis man optager i fuld HD, så burde man vel samtlige pixels.Jeg oplevede det samme her i weekenden. En del af logoet var udenfor billedet. Jeg har Yousee og tilskriver dem problemet, siden det ikke var på nogle af de andre HD kanaler.
Med venlig hilsen
Peter Schøder
Peter Schøder
08 mar 2010, 14:47
Hey..
Jeg har netop samme problem jeg har indygget C-turner. I statren havde jeg ingen problemer men pludselig var den zoomet ind og kan ikke selv lave om på størrelsen?
Jeg har netop samme problem jeg har indygget C-turner. I statren havde jeg ingen problemer men pludselig var den zoomet ind og kan ikke selv lave om på størrelsen?
08 mar 2010, 17:19
Rasmus Larsen skrev:Bruger i YouSee boksen eller en indbygget DVB-C tuner i Tv'et?Det er den indbyggede tuner. Og fænomenet er først opstået her i weekenden.
Med venlig hilsen
Peter Schøder
Peter Schøder
09 mar 2010, 11:33
Bortset fra det ovennævnte problem, står 3+ HD så godt?? Er det pengene værd? Overvejer det lidt netop pga. af SAS Liga + CL bold, men skal have det igennem Stofa, hvor den er sammen med en masse andre kanaler, som jeg ikke har den store interesse i, udover lige TV2 Sport HD. Er derfor lidt usikker på om jeg vil ofre de 100 kr. ekstra om måneden som den vil koste.
09 mar 2010, 12:06
Beckham, 3PlusHD sender næsten ikke noget i HD. Kun fodbold en gang imellem. Ellers er det bare upscaled. Synes ikke det er pengene værd i sig selv hvis du ikke er interesseret i de andre HD kanaler der følger med HD pakken.
09 mar 2010, 12:16
Jeg ser ikke fodbold, så jeg ved ikke hvordan kvaliteten er.
3+HD er "gratis" hos Yousee. Jeg ville næppe betale 100,- kr, hvis der ikke var andre interessante kanaler med i købet.
Beckham skrev:Er derfor lidt usikker på om jeg vil ofre de 100 kr. ekstra om måneden som den vil koste.Personligt mener jeg at optagekvaliteten er vigtigst. Jeg vil hellere se en HD optagelse på en SD kanal end omvendt. Der er ikke meget "ægte" HD på 3+HD, men det vel at forvente med det programudbud, de har.
Jeg ser ikke fodbold, så jeg ved ikke hvordan kvaliteten er.
3+HD er "gratis" hos Yousee. Jeg ville næppe betale 100,- kr, hvis der ikke var andre interessante kanaler med i købet.
Med venlig hilsen
Peter Schøder
Peter Schøder
09 mar 2010, 13:01
Ok...tak for info! Ser meget fodbold, så det er da på plus siden at det så lige er den del som de sender i ægte HD. TV2 Sport HD er som sagt også i pakken, men ellers var der ikke rigtig noget som har interesse. Ved godt jeg går lidt off-topic, men hvordan er situationen på TV2 Sport HD? Sender de mere ægte HD?
09 mar 2010, 15:44
Beckham skrev:hvordan er situationen på TV2 Sport HD? Sender de mere ægte HD?Det må stå åbent for andre at svare på. Jeg har slet ingen sportskanaler mere, efter jeg skiftede fra fuld- til grundpakken. (for at få råd til flere HD kanaler) Det er min opfattelse at flere og flere udsendelser optages i HD. Vinter-OL så meget fornuftigt ud, rent billedkvalitetsmæssigt. Der er ihvertfald stor forskel fra "i gamle dage" hvor sportsudsendelser synes optaget med en mobiltelefon...
Med venlig hilsen
Peter Schøder
Peter Schøder
09 mar 2010, 17:45
Fejlen ligger ikke i det nævnte bokse eller fjernsyn, men i styrekoden fra TV3.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... see#780332.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... see#780332.
10 mar 2010, 10:17
JENC skrev:Fejlen ligger ikke i det nævnte bokse eller fjernsyn, men i styrekoden fra TV3.Det var også min fornemmelse. Jeg er en tålmodig sjæl, så jeg sætter mig bare ned og venter på at de får det rettet
Med venlig hilsen
Peter Schøder
Peter Schøder
10 mar 2010, 15:00
TV2Sport HD sender udelukkende ægte HD. Intet opskaleret indhold. De deler dog ikke sendeflade med TV2Sport, og har derfor også begrænset sendetid.
Beckham skrev:hvordan er situationen på TV2 Sport HD? Sender de mere ægte HD?'
TV2Sport HD sender udelukkende ægte HD. Intet opskaleret indhold. De deler dog ikke sendeflade med TV2Sport, og har derfor også begrænset sendetid.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto