Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej derude,
Er den glade ejer af ovennævnte Panasonic, og skulle selvfølgelig have låst de nye digitale kanaler fra Stofa, så snart digitale signaler kom til byen. Men, men, men - hver evig eneste gang jeg går ind og indstiller kanalerne i den rækkefølge jeg vil have dem, går der kun til næste gang TV'et har været slukket og tændt, så ryger kanalerne tilbage til den rækkefølge udbyderen har givet dem. Meget irriterende !
Overser jeg det selvindlysende ??? - eller kan man ikke indstille dem som man lyster (og som man kan når man kører de analoge signaler)

Tak for venlige svar.
megabody skrev:næste gang TV'et har været slukket og tændt, så ryger kanalerne tilbage til den rækkefølge udbyderen har givet dem.
Nogle Panasonic modeller skal ha' slået "Automatisk opdatering" fra, for at undgå at de søger kanaler, hver gang de tændes. Måske det også har indflydelse på sorteringen?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den automatiske opdatering HAR indflydelse på sorteringen. Hele kanallisten slettes og lægges ind i default rækkefølgen når denne option er slået til, så det er sikkert fejlen.
Af megabody
Hej igen,

Problemet blev løst ved at læse de forskellige kanaler ind i en profil, eks. ved navn "favoritter 1".(den blå tast helt ude i menuen).
Håber det kan hjælpe nogen derude, men mange tak for forslagene til løsning :)