Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RasmusGrevy
Hejsa

Jeg skal helt sikkert have købt mig et g20 tv, det er ikke noget der haster sindsygt, men vil alligevel gerne snart have det.

Er der nogen der har en ide om hvor længe der plejer at gå før de sætter priserne en smule ned på nye skærme, så jeg kan se om det kan betale sig for mig at vente lidt med at købe ?

På orhånd tak
Rasmus Grevy
Af Novatic
Det plejer vist at være et spørgsmål om, hvornår fysiske og internet butikker begynder at få dem hjem og konkurrere om prisen.

Ligenu er det jo kun enkelte steder de kan bestilles, men kan forestille mig at engang i Maj så vil prisen blive nedsat til omkring 8k.

Sådan var det ihvertfald sidste år, og det kommer faktisk an på hvor hurtigt Panasonic kan få dem ud til forhandlerne. Så måske enda i slutningen af Marts kan prisnedsættelse ske. Men igen, det er op til Panasonic.

Står forresten i samme situation, og ved det er svært at vente :D - Meeeen tror godt jeg kan vente og så spare den tusse.
Af ABoehm
Panasonic-butikken på Søborg Torv sælger G20 for 7.995 kr.

God service. Sørg for samtidigt at melde dig ind i Panasopnic-klubben, så du sparer på evt. tillægsforsikring. Det er gratis at melde sig ind.
Af RasmusGrevy
Jeg regner med jeg køber når jeg kan få det til 8000 eller mindre.. så jeg skal da lige tjekke den i søborg ud
Af hdmi
ABoehm skrev:Panasonic-butikken på Søborg Torv sælger G20 for 7.995 kr.

God service. Sørg for samtidigt at melde dig ind i Panasopnic-klubben, så du sparer på evt. tillægsforsikring. Det er gratis at melde sig ind.
Det koster 8995kr i panasonic på søborg torv.
Af pipper

Har du fået den til det?

Den koster altså 1000 kr mere på deres hjemmeside
Af Ulrich
pipper skrev:

Har du fået den til det?

Den koster altså 1000 kr mere på deres hjemmeside
I en netbutik, på en hjemmeside, der kan du ikke forhandle.
Det kan du i en butik:
Giv mig en god pris på model X så køber jeg Y hos dig også.
Af RasmusGrevy
hmm det lyder sku fedt med sådan et fælleskøb.. det kunne være man skulle tilmelde sig der
Af Ulrich
RasmusGrevy skrev:hmm det lyder sku fedt med sådan et fælleskøb.. det kunne være man skulle tilmelde sig der
Netop, men kik forbi ham i Søborg også 8)
Af RasmusGrevy
Lidt svært for mig at fysisk kigge forbi søborg når jeg bor i horsens..

Men tror nu jeg hopper på fælleskøbet iløbet af ugen..

Andre der gør det samme ?

eller har erfaringer med lign fælleskøb eller recordere.dk ???
Af Akaran
Ulrich skrev:
RasmusGrevy skrev:hmm det lyder sku fedt med sådan et fælleskøb.. det kunne være man skulle tilmelde sig der
Netop, men kik forbi ham i Søborg også 8)
Jeg har lige shoppet mit G20 hos Panasonic biksen i Søborg. Fremragende service, levering samme dag som jeg bestilte det, og en stor og kompetent indsigt i produktet. Han har min varmeste anbefalinger.

Og ja, 42" G20 fås for 7.995 hos ham. http://www.totaltv.dk/piz.asp?id=4178&aID=21838

Jeg kender andre der med succes har brugt fællesindkøb via Recorders hjemmeside. Jeg tvivler dog på at Expert i Ballerup (eller hvor det nu var henne de skulle købe) kan matche den service jeg fik fra Søborg.