Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ABoehm
Hej Rasmus og andre ansvarlige for Flatpanels

Jeg ledte efter en side for Flatpanels på Facebook, men der er ikke nogen ???

Kan det virkelig passe :)

Hvad med at lave en side med lidt yderligere info eller måske nogle billeder fra kalibreringer eller andet sjovt?

Det skal lige siges, at jeg ikke er den store Facebook-bruger. Jeres fremtidige side, ville være noget af det eneste jeg gad følge med i .

Mvh - Anders
Af ABoehm
Hej Ramus
Vil du kommentere mit indlæg?

Tak :)
Af Kleen™
Det skal lige siges, at jeg ikke er den store Facebook-bruger. Jeres fremtidige side, ville være noget af det eneste jeg gad følge med i .
Som du selv er inde på: Hvad mangler du inde på Fjæsbog, som du ikke kan finde på nærværende side...?
Af BrianH
Kleen™ skrev:
Som du selv er inde på: Hvad mangler du inde på Fjæsbog, som du ikke kan finde på nærværende side...?

Han vil have et venneforum, hvor man kan snakke om et andet forum, hvor man kan snakke om tv- og andre skærme :)

Måske vi skulle oprette en helt ny hjemmeside med et forum, hvor man kan diskutere facebookgruppen, der diskuterer flatpanels, hvor man diskuterer tv :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg kunne godt tænke mig en uddybelse af hvad vi skulle vinde ved at have en facebook-gruppe?
Af Laksefar
Tror ikke i kan vinde noget ved at have en gruppe som sådan, da den vil komme til at virke som konkurrende til jeres forum. Dog kan jeg ikke se hvorfor i ikke skulle have en "fanside", da den højst kan risikere at give jer lidt gratis PR.. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Personligt bruger jeg ikke facebook til dagligt (eller på ugebasis for den sags skyld), så der vil ikke være ret meget opsyn med en "fanside" hvis vi fik en.

Jeg tror vi har nok at gøre med at holde opsyn og opdatere den side vi har her.
Af LunD^
Nu er det godt nok mange år siden jeg sidst har brugt det, og hvis det stadig eksisterer? så har jeg tænkt på det kunne være fedt med en IRC kanal.

Hvad siger i til det? ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Man bliver jo helt nostalgisk. Så må vi have fat i den ondeste bot samtidigt. Lad os kalde den "Anna"...
Af ABoehm
Jeg mener, at en facebook-side kunne være et sjovt ekstra tiltag. Den kunne måske vise nogle billeder fra jeres rejser, og andre sjove og måske mere useriøse ting?
Samtidigt ville I blive en del af et de største netværk i verden, hvilket må siges at være en fordel for jer pga. den ekstra eksponering?

Anders
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Annoncering via Facebook (jeg ved godt vi ikke snakker annoncering i denne sammenhæng) er ikke så god en forretning, som man måske skulle tro. Det genererer relativt lidt trafik at være til stede på facebook, selv hvis man købte reklameplads oveni hatten.

Som nævnt, så har vi i forvejen en del af tage os af herinde, så for mit vedkommende ville jeg ikke have tid til at være tilstedeværende i en facebookgruppe også.
Af ABoehm
Okay
Det var også bare et forslag
Se det som en kompliment :)
Af Martin R
Jeg er daglig bruger på facebook, og skal da med glæde administrere en evt. fan-gruppe, hvor der kan sendes opdateringer ud til medlemmer, om f. eks nye tests osv.

Synes også det mangler :)