Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Juice?
okay mange tak ;) jeg prøver det lige i halvlegen :p
Af Plesner
Hehe, synes godt man kan se Agger mangler!
Af Juice?
Jeg er ret sikker på at det med netværks nummeret virkede xD nu har den i hvert fald fundet en masse DVB-C kanaler så jeg venter bare på at den er færdig med at søge :p mange tak for hjælpen ! :D
Af Zichau
Er G20 ikke de helt nye fra Panasonic? Hvis så, hvor har du købt det? Og hvor meget har du betalt for det?
Af Plesner
Der er en masse steder du kan købe dét.. Søg på google, eller et hvilket som helst panasonic center.
Tror faktisk os der er en på den blå avis.

Liste prisen er 9000 kr.
Af thansen
Zichau skrev:Er G20 ikke de helt nye fra Panasonic? Hvis så, hvor har du købt det? Og hvor meget har du betalt for det?
8600.- i PanasonicCenter Silkeborg leveret.
Senest rettet af thansen 04 mar 2010, 21:28, rettet i alt 1 gang.
Af pipper
dlindgaard skrev:7900 ved shg
Det må da være "special price for you".
Den står til 9999 ,- derinde.

Troede også at det kun var panaforhandlere der havde den
endnu?
Af dlindgaard
Var så heldig jeg opdagede de havde sat det til 7989,- i mandags, og skyndte mig at bestille det.. Det kom så på lager dagen efter og prisen røg op på 9999,-.
Men fik det til de den annoncerede pris og det venter nu på mig i Viborg. :p
Så jeg klager ikke..
Man kan jo altid prøve at ringe til dem og se om man kan forhandle prisen ned..
Af phytoplankton73
Jeg sidder og ser fodbold på min nye G20. På canal 9 ser oversigts billede (dvs hvor man ser ca 1/4 fodboldbane) ret grumset ud. Man kan se artefakter omkring spillerne. Ved billeder tættere på står billede helt skarpt. På TV3+ er alle billederne skarpe uanset afstand. Jeg har et digitalt signal i SD

Det kan vel kun være canal 9's signal fra oversigtskameraerne som er ringe af en eller anden grund?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kanal 9 er ikke den kanal med mest båndbredde, men kan det tænkes at du har aktiveret IFC på TV'et? I så fald så prøv at slå det fra.
Af phytoplankton73
IFC er slået fra men jeg tror nu det er selve produktionen der har skylden når nu det kun er nogle bestemte kameraere på en bestemt kamp man kan se det på