Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.. jar har lige fået mit nye tv ind af døren samsung UE46B7050.

Det er et rigtig fedt tv, men når jeg åbner guide den komplete guide der hvor man kan se forskellige kanaler og hvad der kommer, plus man har en lille skærm oppe i venstre hjørne hvor man kan se den kanal man kiggede på da man trykkede på guide.

Der har jeg et problem, jeg kan nemlig ikke se noget på den lille skræm den loader bare hele tiden, har ladet den loade i op til 15 min og stadig ingenting.

Er der nogen der har hørt eller ved noget om dette problem?

Man skal have prøvet at se det før man ved hvad jeg snakker om.
Af jøkke
har det samme problem med min 40-8050 samsung, tror det er tv udbyderen
Af stefan89sss
Okay..

Jeg har Yousee.
Jeg vil ringe til samsung på mandag og høre hvad de siger..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Problemet er udbredt og der er ikke nogen løsning, der både giver EPG og billedvisning.
Af stefan89sss
Det kan da ikke være rigtigt at man skal betale 13.000 for noget der ikke virker som det skal.

Håber da virkeligt det kan laves.

Men hvorfor er der ingen der skriver om det problem?

(måske er jeg bare en torsk men jeg har ikke kunne finde noget om det :) )
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det har været vendt flere gange her i forum tidligere. Andre har muligvis kaldt det noget andet når de har beskrevet problemet. Det er, så vidt jeg husker, ikke udelukkende Samsungs skyld, men også til dels Yousees.
Af stefan89sss
Hmm.. det var da irriterende..

Nårh.. men jeg vil prøve at se hvad man kan gøre.. jeg skriver hvis jeg finder en løsning på det.. :)

Jeg har kigget de forkerte steder sorry men det jo alle mærker der har det problem med EPG og Yousee.
Af RAR6
yakken skrev:Det har været vendt flere gange her i forum tidligere. Andre har muligvis kaldt det noget andet når de har beskrevet problemet. Det er, så vidt jeg husker, ikke udelukkende Samsungs skyld, men også til dels Yousees.
Det virker heller ikke med Stofa så mon ikke bolden er spillet tilbage til Samsung ??? ::l
Af stefan89sss
Det kunne lyde som om samsung skulle kigge nærmere på det, især eftersom de går så utroligt meget op i at de sælger tv der næsten er lavet til de nordiske lande.

Vi må jo tage kampen op.. :).
Af stefan89sss
Jeg har snakket med samsung.

De snakkede noget om at hvis det skulle virke skal tvét have 2 tunere, de var ikke helt sikre på det og vidste heller ikke hvorfor det var et problem.
Jeg fik dem til at kigge nærmere på det, men hvem ved om de gør det jeg er godt nok skuffet over deres service.

Hvis der er andre der har det problem med EPG, så ring ind til dem og klag så kan det være de prøver noget mere, men de ved godt der er problem.
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Hej Alle

I skal huske at det er ikke en TV guide men et program guide.
Så stort et problem er det jo heller ikke, Så jeg syntes i gejler hinanden op til ingenting.

Jeg tror det har noget at gøre med den måde DVB-C Bliver sendt ud å, fordi Der kan kun komme billede på hvis man bruger DVB-T Boxer.

3Dbenny
Af stefan89sss
Hvis du køber et helt nyt tv til 13.000 er det så ikke irriternede det ikke virker som det skal?

Hvis der er noget der ikke virker så skal man sku gøre opmærksom på det.. du har heller ikke en håndværker ude som laver noget der ikke virker som det skal uden at sige det så han kan komme og lave det om.
Brugeravatar
Af 3Dbenny
stefan89sss skrev:Hvis du køber et helt nyt tv til 13.000 er det så ikke irriternede det ikke virker som det skal?

Hvis der er noget der ikke virker så skal man sku gøre opmærksom på det.. du har heller ikke en håndværker ude som laver noget der ikke virker som det skal uden at sige det så han kan komme og lave det om.
Hej S

Det er fuldstændig rigtig,

Men er det så vigtigt at der er et lille billede i toppen. Det er jo minimalt den lille fejl som du kalder den, NU tror jeg det ikke helt er Samsung skyld, Fordi det virker med DVB-T ikke DVB-C Yousee og Stofa, " nok noget med hvordan DVB signalet bliver send ud på via DVB-C" Jeg tror ikke BARE det kan løses med en software som andre skriver her inde.

Min lille bitte mening, Jeg syntes ikke det er så vigtigt med det lille billede, Jeg ser normalt ikke Film/TV på en 7" skærm, Jeg vil helst se det på en 50"
Jeg syntes når man vejer det hele op så er det nogle fantastiske produkter. Glæder mig til at se det nye de kommer med.

Men som jeg skrev sidst Det er ikke en TV guide men en program guide.

3Dbenny