Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg aner intet om disse HDMI kabler. Men det skal være FULL HD ready (eller hvad det hedder), da det på sigt, skal bruges sammen med en Blue Ray.

Max. pris med porto 160,-
Af LunD^
Køb det billigste, Haraldnyborg har 2m. til 59,-
Af Kozz
LunD^ skrev:Køb det billigste, Haraldnyborg har 2m. til 59,-
Og du mener ikke, at der er forskel på HDMI kablers evne, til at gengive de forskellige signaler?
Af telum
over længere distancer kan nogle kabler ikke vise 1080p. Hvis der er signal igennem er det billigste kabel bedst, da det er præcist det samme digitale signal der kommer igennem.

Du ville jo heller ikke købe et netkabel med guld-stik og tyk kobbertråd for at få bedre billede på youtube?
Af dumb
Du skal bare sikre dig at det billigste hos harald nyborg er hdmi 1.3, det skriver de nemlig ikke. Men ellers sælger T-hansen billige v1.3 hdmi kabler
Af steadi
Hvis du ikke har en T-Hansen eller Harald Nyborg i nærheden, så prøv http://av-cables.dk/.

De har HDMI-kabler i ret mange forskellige udformninger og sender til døren. Og du sparer 5 kroner (!) på 1 meter kabel sammenlignet med T-Hansen.
Af Kozz
Tak alle sammen. Så har jeg været i Bilka og købt mig et HDMI kabel.

Tråden sluttes her :)
Af Snurrerundtlyd
Kozz skrev:
LunD^ skrev:Køb det billigste, Haraldnyborg har 2m. til 59,-
Og du mener ikke, at der er forskel på HDMI kablers evne, til at gengive de forskellige signaler?
Nej der er ingen forskel ved 2m.
Ved lange afstande f.eks. >15m og 1080P kan der muligvis være forskel men ved 2m er der ingen forskel.

Læs dette:

Stor test af HDMI kabler
http://www.recordere.dk/indhold/templat ... cleid=2591
Konklusion

Konklusionen på præstationstesten blev, at man lige så godt kan købe det billigste kabel, hvis det alene handler om en fejlfri overførsel af signalerne. Det billigste til 120 kroner (omregnet) var ligeså fejlfri, som det dyreste til 1.599 kroner, også selvom der blev testet med fremtidens mere krævende signaler som her.

Efterord

...Omvendt, skal du bruge et 15 meter langt HDMI kabel, og gerne vil bruge det til 1080P/60 deep colour, så er det langt fra sikkert at det går godt blot at købe det billigste.