Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg skal ud og købe vægbeslag til et panasonic 42" x10y,og har fundet et der er 3cm ud fra væggen og et der er 7,5 cm ud fra væggen Kan desværre ikke linke ,men de er begge fra biltema.
http://www.biltema.dk/
Hvad vil være bedst ? her tænker jeg på at stikkene på et x10y vender bagud og det måske vil være bedst med den der er 7,5cm ud fra væggen for nemmere adgang !

Ved der er flere der har netop den model fra panasonic herinde :)

//Havnearbejderen
Af steadi
Er ret sikker på, at det kan betale sig at tage det beslag der er 7 cm ud fra væggen.

To af HDMI-stikkene sidder som sagt rettet bagud. Som jeg lige husker det, så sidder antennestikket også rettet bagud.

Men du kan selvfølgelig købe HDMI-stik der kan bøjes, hvis du virkeligt gerne vil have det så tæt på væggen som muligt.

Jeg mener desuden også, at manualen anbefaler frit bagtil længere end 3 cm. Tror nærmere det er 10 cm.
Ved dog ikke hvor meget reel betydning det har, det er sikkert bare for at sikre sig 100 %.
Af steadi
Det bliver ihvertfald noget billiger end den model som Panasonic selv anbefaler i manualen til X10'eren.

Den koster lige under 2800 kroner:)

Jeg kunne ikke lige finde de nærmere opgivne cm som Panasonic anbefaler imellem skærmen og væggen, men jeg er rimeligt sikker på, at der er tale om over 5 cm fra væg til skærm.

Men god fornøjelse med dit vægophæng.. Jeg er begrænset af, at jeg ikke må sætte ting permanent fast i min væg:)