Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af skogstad
halløjsa..

jeg har lige købt hus og er i gang med en ordentlig overhaling af stuen og har i den forbindelse selvfølgelig fræst alle kabler ind i vægen og købt et remote link så min forstærker osv kan gemmes i et andet rum men stadig virke ved hjælp af div remotes.

mit spørgsmål går så på når nu jeg køber det samsung c9005 som kommer efter sommeren (og det gør jeg) om jeg så kan tage "foden" og sætte den sammen med min forstærker/blu-ray afspiller osv og hvis den kan lade sig gøre, hvilke kabler skal så trækkes fra foden og op i selve skærmen..?

på forhånd tak for hjælpen, hvis der da er nogen der kan hjælpe..:D
Af jonaskp
Det lyder det ikke til, efter hvad jeg har læst. Når foden afmonteres, så skal den åbenbart placeres bag på skærmen. Det har ikke fremgået tydeligt om det bare er en mulighed, eller et krav.
Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle være muligt at placere den et andet sted, og så trække et kabel. Den må jo under alle omstændigheder skulle forbindes med et kabel, selvom det jo kan være det er et meget kort et.
Af skogstad
det os lige præcis det jeg mener, men så har samsung da skudt sig selv i foden (hovedet) hvis de ikk har laver mulighed for at forlænge det kabel..!

og i min optik kan det kun være et kabel med mindre der er lavet en "folde mekanisme" til at folde foden om på bagsiden..!