Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tkp
En af de andre brugere, gjorde opmærksom på at tpx42x10y var under 4k nu. FEDT ! tænker jeg, da jeg er på udkig efter 37"'eren, og den kunne da kun være endnu billigere! Men snydt... :(

http://www.komplett.dk/k/kl.aspx?bn=111 ... .2500-5000.

Hvordan kan det være ? Bor i ungdomsbolig, da jeg stadig er i lære, så har kun en stue på de 15m2. Derfor vil jeg mene at 42" er lige voldsom nok ! Men det er da fristende, når den nu er så billig :p
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Den har faktisk været det i et stykke tid. Det skyldes med ret stor sandsynlighed, at salget i 42 tommeren er noget større.

Jeg tror dog snart du skal slå til. X10 er vist ved at synge på sidste værs nu hvor X20 så småt er ved at komme på markedet.
Senest rettet af Rasmus Larsen 26 feb 2010, 14:47, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Efterspørgslen på 42" er større end på 37", så man laver ikke nok 37"-modeller til at prisen kan blive lav.
Af Tkp
nårh, derfor. Men det vil da være for voldsomt med et 42" på 15m2 vil det ikk ? Sidder ca. 2 meter fra 8)
Af noxity
jeg har 40" på ca. samme afstand, og har ingen problemer med kvaliteten som følge af afstand. Tror ikke du vil fortryde 42" i stedet for 37", snarere tvært imod.
Af Tkp
Har lige prøvet at tage et billede af hvor den skal hænge.

Det fjernsyn der står på kommoden pt. er et JVC 21" billederør :)

http://peecee.dk/upload/view/228303

Og som man kan se, så er der jo ikk vildt langt over til sofaen hvor billedet blev taget fra. Men altså, når man nu til de samme penge, kan tage noget større ! Er jo jyde, så man skal gerne ha mest for pengene ! :D
Af bleze
Du kan lige klemme en 50" ind - go for it! ;)
Af steadi
Og lav eventuelt en prissøgning.

X10'eren kan ihvertfald fås billigere end 4499,- hos Komplett.

Jeg gav 4195,- for mit hos Cinemagic, jeg købte i søndags.
Af Tkp
Jo, men er det ikke også 42" du snakker om ? For den er jo set billigere ! :)
Af tommyaa
jeg var også på udkig efter en 37" og har som dig set 42" til 4k hos komplett, men jeg har nu fundet den nye 37x20 til 4500 hos shg.dk og synes da godt det er 500 mere værd ar få den nye model, måske er der ikke sket så meget men den er jo nok alligevel bare en smule bedre trods alt må man næsten tro...
Af Tkp
Kan være jeg skal se lidt på den nye model så. I hvert fald i 37". Tror 42" er for voldsomt til den lille væg ! 8)
Af tommyaa
i mit tilfælde skal det hænge i fodenden af min seng dvs ca. 2meter ville egentlig ha et 32" men synes bare man får så meget mere billedkvalitet med panasonics plasma og der er den mindste jo som bekendt 37" var lidt overrasket over den nye allerede fås til 4500 det lyder jo rigtig godt synes jeg da tv'et lige er kommet så det faldet jo kun, men helt ærligt 4500 kr er jo ingenting i forhold til hvad man får...
Af Tkp
Vil du ikke lige prøve at linke til den ? Sider på SHG, og kan squ ikk lige se den ? ;;)
Af BrianH
Tkp skrev:Vil du ikke lige prøve at linke til den ? Sider på SHG, og kan squ ikk lige se den ? ;;)
Det er fordi du kun ser lagervarer. Vælg "alle"