Log ind med sociale netværk
26 feb 2010, 13:41
Meget fint, men hvornår er der nogen som tænker på billedet 
Jeg lavet en rapport i skolen for mange år siden, hvorfor man ikke brugte alternativ energi. dyrt og lave i første omgang, men senere både godt for økonomi og miljø
sjovt det først kommer på tale i 2010
Jeg lavet en rapport i skolen for mange år siden, hvorfor man ikke brugte alternativ energi. dyrt og lave i første omgang, men senere både godt for økonomi og miljø
sjovt det først kommer på tale i 2010
26 feb 2010, 14:44
Når jeg engang finder ud af at kalibrere mit nye Sony KLD46WE5 fornuftigt, så vil billedet helt sikkert være tilfredsstillende, selv når jeg har sat sparefunktionen til, som jeg har nu. Jeg har såmænd vænnet mig til billedet allerede, selv om der er plads til forbedringer. Værd at bemærke er, at skærmenen næsten ikke bliver varm, så det må være en besparelse i sig selv. Når jeg forlader rummet, slukker billedet, så jeg kan følge lyden af udsendelserne inde fra mit kontor og rundt i lejligheden - og så smutter jeg ind, når der sker noget af betydning, og så tænder billedet automatisk. Og vigtigt for mig er også, at jeg kan slukke helt for fjernsynet på en afbryder. Så i mine øjne er der her tænkt på både billede, CO2 og strømsparefunktion.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto