Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej drenge,

Ejer et Zepto Pantheon A42 100HZ+, LCD fladskærm.

Jeg slukker altid ved stikkontakte når jeg går hjemmefra. Forleden da jeg tændte for kontakten, dukkede den blå LED op foran som normalt, men efter ca 30 sek begyndte den at blinke lettere febrilsk (hurtigere end når den opdatere programmer).

Jeg kan intet gøre for at tænde TV'et, hverken via remote eller knapperne på TV'et. Har også forsøgt at lade det stå en dag, og også forsøgt at tænde/slukke for strømmen flere gange. Også forsøgt at google, men kan ik finde noget der minder om samme problem.

HJÆÆÆÆLP!!! Har ingen andre at gå til siden Zepto gik ned...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det lyder desværre som en defekt.
Af Arroyogranja
Any ideas til hvad jeg kan gøre, hvem at kontakte for rep?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan prøve at kontakte et af de servicecentre, som normalt servicerer de andre fabrikanter, såsom Infocare. Det vil dog nok blive en halvdyr affære.
Af Arroyogranja
Tak yakken!!

Har lige talt med USG Danmark (dem som åbenbart håndterer forsikringer for Zepto), som vil vende tilbage mandag. Har garanti, som de siger vil dække. Men ku forestille mig det kommer til at ta en krig!!

HVIS, jeg skal ud og ha et nyt, kan du anbefale et bestemt? Spiller meget MW2 på PS3 og ser film. TV-programmer har ikke den største prioritet af hensyn til kval. Men pris må gerne være så lav som muligt, men gerne noget som virker og holder.