Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ok, her kommer lige et par internet/fladskærms-tv-spørgsmål.

Nu er jeg slet ikke up to date, hvad angår hele det her TV, internet og hvad de sammen kan. Een ting jeg tror jeg ved (hæ), er at hastigheden på nettet, ikke er god nok til HD tv.... Vel?

Så kommer vi så nærmere dette spørgsmål.

NÅR jeg nu får min første flad(lus)skærm. Kan man så se programmer sendt på nettet, på sit super moderne og (næsten) flade tv?

Som overskriften siger, så drømmer jeg om, at kunne følge med, i dette års Formel 1 sæson. Og da jeg har Yousee med grundpakke, så er det så som så med F1 :((

Men måske kunne man se det via nettet?

På forhånd tak :)
Af BrianH
Jeg ved det ikke, men jeg vil meget gerne se formel 1 i år, hvor Shumacher (som jeg ellers IKKE er fan af) nakker dem alle sammen :)

Ved du hvilke tv kanaler der sender i år?
Af Kozz
BrianH skrev:Jeg ved det ikke, men jeg vil meget gerne se formel 1 i år, hvor Shumacher (som jeg ellers IKKE er fan af) nakker dem alle sammen :)

Ved du hvilke tv kanaler der sender i år?
Jaa, det skulle være på TV3 PULS. Men der MÅ da være steder på nettet, hvor der må være adgang.... På den ene, eller på den anden måde.. ;)

Og tænk lige på Ferrari teamet. Alonso og Massa 8) og Skomageren hos Mercedes 8) 8)

Jeg er ikke meget for alle de skumle sider på nettet. Men måske nogen kender den her: http://www.watchliveformula1.com/
Af Kapper Kuul
Ligemeget... Hamilton tager dem alle i år ;-)

Har heldigvis stadig 3puls...
Af noxity
Du kan godt se TV fra nettet på din fladskærm. Men det kræver at du tilslutter skærmen til din computer, og så bruger den som minitor.

Tvivler på at du kan finde et HD-feed gratis. Du kan MÅSKE finde det som betaling, men tvivler.
Af tbigum
Hvis du har grundpakken, så er Tyske RTL med der i, så kan du se Formel 1 der, synes også de dækker det meget bedre, længere optakt og bedre kommentatorer.

Dog sendes den kun digitalt, så du skal have en boks, eller et tv med dvb-c modtager og et kort.
Af sonsora
ja og så er det vel på tysk? :)
Af noxity
Nej de har danske kommentatorer på tysk TV :)

Et online alternativ er viasatondemand.dk. Men her giver du 149kr pr. md. for sportspakken eller 49kr pr træning, kval eller race.
Det er altså en dyr løsning hvis du vil have det i ordentlig kvalitet fra nettet.

Der findes gratis pirat løsninger, men de er også forbundet med udfald på forbindelsen og dårlig kvalitet. Så ikke noget jeg vil anbefale kontra at se det på digitalt på RTL.
Af Kaare Nielsen
Hej. Siden hvornår har RTL fået danske kommentatorer på Formel 1.

Kaare
Af noxity
Der kan forekomme spor af ironi i mit tidligere indlæg.