Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er kun C- og X-modellerne der har et suffix på Y. Resten har et "E". Ja, det er lidt forvirrende, og det måtte Panasonic godt lige stramme lidt op på. Deres kaos af modelvariationer bidrager heller ikke just til overblikket...
Af tommyaa
Så vidt jeg kan se kommer den tyske x20 til at hedde x25, men med samme specs???

Anyway, er g modellen så identisk med resten af europas eller hvordan???

Det er godt at Danmark efterhånden er blevet så billig at det nærmest ikke kan svare sig at importere fra tyskland, jeg kan huske engang hvor det var helt grotesk en prisforskel der var mellem landene....

eks sparede jeg 35.000 ved at købe et pioneer 504 i tyskland for "kun" 50.000 mod 85.000 i Danmark......

Nå det var lige et sidespor, Back on Topic....
Af Kratz
yakken skrev:Det er kun C- og X-modellerne der har et suffix på Y. Resten har et "E". Ja, det er lidt forvirrende, og det måtte Panasonic godt lige stramme lidt op på. Deres kaos af modelvariationer bidrager heller ikke just til overblikket...
Udover forvirringen med suffiks synes jeg nu ellers Panasonic's modelbetegnelser er forholdsvis nemme og overskuelige.
Men tag f.eks. Philips eller Samsung og jeg er helt lost!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jo, det er muligt, at der er en del tal i konkurrenternes modeller, som er ret uoverskuelige, men hos Panasonic har man i stedet lavet modeller, der varierer på så ufatteligt få parametre, at de næsten er ligegyldigt. C10 vs. X10 f.eks. Hvorfor overhovedet lave C10? G10 vs. G15 vs. V10. En af de tre er i hvert fald ikke nødvendig!
Af tommyaa
det er vel så der er noget til enhver pengepung og ikke kun en billig og en dyr...
Af xcardman
Yakken

Ja det kan du godt have ret i U modellerne bliver der nok ikke solgt mange af. Men Andre producenter gør det samme.
alså sælger den samme model, med små ændringer.

Om det er godt eller skidt, må vil være op til en selv.
men ja det kan godt være lidt forvirrende
Af tommyaa
nogen der ved om der er nogen forskel på x20 og x25(tysk) begge har dvb-c/t mpeg 4 osv.... kan se at en 42" x25 koster lige over 4k i Tyskland.....
Brugeravatar
Af radiomand
Så er TX-P42G20E kommet op på demo væggen.

og der er ingen blæseri G20
Af tommyaa
radiomand skrev:Så er TX-P42G20E kommet op på demo væggen.

og der er ingen blæseri G20
hvad er dit umiddelbare indtryk af den så??? er den bedre end V10 f.eks???

Tommy
Af clajac007
Hvornår regner I med at have en test klar på hjemmesiden?
Af clajac007
Altså af den G20-model, der ramte butikkerne i dag...
Af Thor-thor
Som jeg læser anmeldelsen (har dog kun finlæst konklusionen) så er det en ny reference i klassen, ligesom det fremgår at den nye skærm er bedre end sidste års model.
Misforstå mig ikke, jeg er ikke Pio-lover, der ikke vil indse at noget er bedre. Jeg ser tværtimod frem til at pio niveau bliver slået og gerne til en lavere pris.
Men i forhold til denne anmeldelse er det vist lidt for tidligt at konkludere at Pana nu er referencen for topklasse billedkvalitet.
Af rkc
Nej men på enkelte områder ser det ud til den er bedre, men testen her på siden fortæller nok hvor den står.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21