Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KSR
Hej..

Hvad bliver forskellene på x10y og x20y? Kan det betale sig at betale de 1000 kr. mere, når x10y kun koster 3999 kr.!:)
Brugeravatar
Af radiomand
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ingen ved jo reelt om forskellen er markant nok, før der har været koblet måleudstyr på og skærmen er blevet testet igennem. Og om noget er X antal kroner værd afhænger jo i høj grad af hvordan din egen økonomi er. Værdisætning er en ret individuel sag.
Af BrianH
radiomand skrev:http://www.ppradio.dk/faq.html
Der er altså ikke vundet noget af betydning, til gengæld er der mistet en VGA-indgang.

God side fra ppradio, men er du gal hvor staver de ringe i betragtning af, at de publicerer på nettet. Ikke engang dybere kan de skrive korrekt.

Det må være en korrekturlæser fra Ekstrabladet de bruger...

Afspilling
dyber sort
Segem
Nativa kontrast
meget mere dyber sort......... :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Skal vi ikke undlade, at synke til "peje fingre"-stadiet? Så længe du forstår betydningen af specifikationerne, så går det nok alt sammen.
Af BrianH
yakken skrev:Skal vi ikke undlade, at synke til "peje fingre"-stadiet? Så længe du forstår betydningen af specifikationerne, så går det nok alt sammen.
Det er ikke at peje fingre, det er at fortælle (advare) dem, at deres webredaktør gør dem til grin som virksomhed og det i hvert fald ikke giver flere kunder i butikken.

Alle laver stavefejl, men de hører ikke hjemme i "medierne" eller andre publikationer. Hvis du har skrevet fysikspeciale på universitetet, ville du så ikke gerne have at din vejleder slog dig i hovedet med en våd søndagsberlinger for hver stavefejl, frem for at han var sød og lod dig aflevere noget sjusk bare fordi han godt forstod meningen?
Af BrianH
Men uanset stavefejl, er det er super informativ side de har :)
Brugeravatar
Af radiomand
Tak for info til BrianH, er rettet nu.
Af BrianH
radiomand skrev:Tak for info til BrianH, er rettet nu.
Ingen årsag :)
PS. Jeg vidste ikke du havde noget med det at gøre, havde ikke set din signatur. Tak for en informationsrig side.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
BrianH skrev:Hvis du har skrevet fysikspeciale på universitetet, ville du så ikke gerne have at din vejleder slog dig i hovedet med en våd søndagsberlinger for hver stavefejl, frem for at han var sød og lod dig aflevere noget sjusk bare fordi han godt forstod meningen?
Nu behøver man vel ikke gå op i data til et TV, som var det et speciale? Men jeg blev nu hevet rundt i manegen pga. inkorrekt kommasætning i min Ph.D.-afhandling (indenfor fysik), hvilket egentlig var lidt irriterende... 8)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
yakken skrev:
BrianH skrev:Hvis du har skrevet fysikspeciale på universitetet, ville du så ikke gerne have at din vejleder slog dig i hovedet med en våd søndagsberlinger for hver stavefejl, frem for at han var sød og lod dig aflevere noget sjusk bare fordi han godt forstod meningen?
Nu behøver man vel ikke gå op i data til et TV, som var det et speciale? Men jeg blev nu hevet rundt i manegen pga. inkorrekt kommasætning i min Ph.D.-afhandling (indenfor fysik), hvilket egentlig var lidt irriterende... 8)
Bare, sæt, komma, ind, efter, hvert, ord, så, er, du, på, den, sikre, side.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vi kommer til at berøre nogle af forskellene mellem X10 og X20 i forbindelse med anmeldelsen af X20, som forhåbentlig er online snarest.

Jeg fik ikke kigget så meget på den over weekenden, da jeg har en semesteropgave der pressede på. Den er heldigvis ude af verden i morgen, så jeg kan vende tilbage til Panasonic X20 og LG PK950 anmeldelserne. :)
Af RogueAgent
Bonsai skrev:http://www.ppradio.dk/faq.html

50" er kun på 1024x768. Før 1366 x 768.

Hvad betyder det rent billedkvalitetsmæssigt?
Kunne det ikke være en copy/paste fejl, fordi det ud over den fysiske størrelse er eneste forskel mellem 37/42" og 50"..?