Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fatD
Nogen der ved hvornår panasonic lancerer deres nye blu-ray modeller, og evt. hvordan de kommer til at adskille sig fra de nuværende modeller (hvis man ser bort fra 3D aspektet)?
Af Kratz
Der står lidt i WhatHifi's nyhedsblok: http://www.whathifi.com/News/BREAKING-N ... ich-DAY-2/
Du skal blot være opmærksom på, at noget af det vil kun gælde det engelske marked. F.eks. tror jeg ikke der vil komme Blu Ray recordere. Det var ikke tilfældet for sidste års modeller.

Efter sigende skulle loadtiderne blive forbedret, 3D kompatibilitet selvfølgelig, samt dobbelt HDMI udgang ser det ud til. Jeg vil skyde på der bliver en 1.3 og en 1.4 udgang, hvilket da bestemt ville være et godt tiltag :)
Af fatD
Cool, tusind tak, men nogen ide om danske datoer og er der egentlig nogen grund til at købe de nye frem for fx BD80'erne hvis den bare skal bruges til normal blu-ray afspilning? Load-tiden skulle vist også være okay på BD80'eren, såvidt jeg er orienteret.
Af Kratz
Hvis ikke du går meget op i 3D synes jeg roligt du kan holde dig til BD80. En glimrende afspiller til prisen.
Af fatD
Okay, det lyder fint, så bliver det den, medmindre du har andre forslag? Har også haft kig på LG BD390 og den lidt dyrere Sony BDP-S760, men vil umiddelbart gerne have en pana afspiller da fjernsynet bliver en pana G20 når det kommer her lige rundt om hjørnet..

Og tusind tak for responsen!
Brugeravatar
Af radiomand
DMP-BD 45/65/85 skulle lande hos PanasonicCentrene d. 5/3-2010.
Af Kratz
fatD skrev:Okay, det lyder fint, så bliver det den, medmindre du har andre forslag? Har også haft kig på LG BD390 og den lidt dyrere Sony BDP-S760, men vil umiddelbart gerne have en pana afspiller da fjernsynet bliver en pana G20 når det kommer her lige rundt om hjørnet..

Og tusind tak for responsen!
Der er heldigvis efterhånden rigtigt mange gode afspillere til en fair pris. Dine forslag er andre rigtigt gode eksempler!
Sony BDP-S760 blev kåret som product of the year hos WhatHifi mens LG BD390 har en EISA award hvis ikke jeg tager fejl, ikke at det siger alverden, men den har generelt også fået rigtigt gode anmeldelser.

Jeg vil dog stadig mene, at forskellen, særligt på Blu Ray siden, er begrænset. Hvis du har et Panasonic TV ville jeg nok tage en tilhørende Panasonic afspiller, enten BD80 eller en af de nye modeller, som så er lige på trapperne lyder det til :)
Af fatD
Jeg siger endnu en gang tak for responsen, tror lige jeg venter en uges og ser hvordan de nye afspillere tager sig ud, skal jo alligevel vente på G20'eren.
Af xcardman
Hvis man ikke har behov for analog udgang og den selv kan decode.
hvofor så ikke en PAN BD60. Eller er der noget som jeg har overset.

FatD

har du nogen forstærker den skal tilsluttes?
Af Kratz
Nej, det har du sådan set ret i xcardman.
Hvis ikke de analoge udgange skal benyttes er der ingen grund til at Tage BD80 frem for BD60.
Den diskussion har vi sådan set ikke været inde i.
Af fatD
Det kan der være noget om, har pt ingen planer om surround, men venter lige på de nye modeller uanset hvad.