Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jacob586
Ok. Så skal jeg da se om ikke jeg kan få 888,- tilbage for min nyindkøbte fladskærm. Det kan da ikke skade at prøve.
Af Giuseppe
Til makaus:
Ja, jeg gik ned i butikken og hørte om de ville prøve at matche Fleggard. Da de har 14 dages fuld returret i Elgiganten, giver de mig muligheden for dette og jeg ville kunne få små 1300,- tilbage for at fragte mit købte fjernsyn 2km tilbage til butikken. Og modtage fjernsynet fra min mor der alligevel var nede over grænsen.
Det skal jo lige nævnes at de ikke kunne matche Fleggard fuldstændig, men jeg takkede ja tak, fordi de forsøgede at nærme sig og var villige til at "handle" med andre ting til min nye skærm.
Jeg vil også lige fortælle, at jeg synes det var en behagelig tone, der var i samtalen i Elgiganten, selvom jeg kom med dette krav om nedsættelse i pris. Det skal de have ros for. Sælgeren kunne fuldt ud forstå mig og syntes også at 1300 kr. var en slags penge :)

Jeg synes ikke det er svinsk, men det må du jo selvfælgelig have din gode ret til at synes.

ps. På vejen ud hev jeg moccamaster under armen og købte den ved kassen - et såkaldt impulskøb - så selvom jeg fik en udemærket pris på mit tv, så skal Elgiganten nok tjene sine penge, hehe ;)
Af jacob586
Makaus skrev:De overholder den ihvertfald ikke, de kan ikke matche en pris man siger man lige har set i fona feks. Så siger de, desværre, denne pris kan vi ikke matche.
Har lige være i EG og fået 889 kr retur for et TV til 8888,- som FONA har på lørdag til 7.999. Iflg sælgeren har de det de kalder "prismatch" som betyder at de matcher priser i andre fysisk butikker, ikke internetfirmaer. Og det gør de op til 14 dage efter et køb. Men du skal ha noget dokumentation med. Man kan ikke bare stille sig op og påstå du har set det i en forretning til en anden pris.
Af Makaus
jacob586 skrev:
Makaus skrev:De overholder den ihvertfald ikke, de kan ikke matche en pris man siger man lige har set i fona feks. Så siger de, desværre, denne pris kan vi ikke matche.
Har lige være i EG og fået 889 kr retur for et TV til 8888,- som FONA har på lørdag til 7.999. Iflg sælgeren har de det de kalder "prismatch" som betyder at de matcher priser i andre fysisk butikker, ikke internetfirmaer. Og det gør de op til 14 dage efter et køb. Men du skal ha noget dokumentation med. Man kan ikke bare stille sig op og påstå du har set det i en forretning til en anden pris.
Jeg har desværre prøvet dette mange gange før, sidste gang med en Wii til 1899,-, noget tid siden, han sagde at han ikke kunne gå så langt ned, selvom der står med STORT PRISGARANTI uden på EG odense.