Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kmikaz1991
Hej Flatpanels

Starter med at undskylde for at oprette en tråd om salgsvejledning, men synes virkelig det er en jungel.
Skal have et godt allround TV, der vil blive brugt til tv især fodbold, men også PS3 og blue-ray. Det er til mit værelse hvor jeg sidder med ca 2,2 meter til skærmen.
X10 er jo sindsygt rost, men når jeg bruger jeres applet siger den at jeg på 2,3 m afstand kan se pixels, men vil jeg bemærke det synderligt når det er så tæt på at passe.
Aller helst ville jeg gerne have et G10 eller G15 men har desværre ikke råd, så hvis nogen ligger inde med et de vil af med for ca. 5k slår jeg måske til.

Ellers vil jeg gerne høre jeres vurderinger!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
E5500 svarer til W5500 mht. billedkvalitet, og mellem E/W5500 og X10Y vil sidstnævnte nok give dig det bedste billede til prisen. Om du så kan lide designet kunne måske også spille ind?

Men hvad har du da fundet 40E5500 til? Så vidt jeg kan se, så er der da mindst 2000 kr. i forskel på E5500 og X10?
Af Kmikaz1991
jo det er noget dyrere, tror også det overskrider mit budget. Min eneste bekymring omkring X10'eren er om det er for stort til mit værelse når det ikke er FullHD, det siger jeres applet faktisk at det er, men kun lige på grænsen.
BTW så jeg et 40V5500 DEMO i min lokale bilka til 4k, er det mon værd at købe?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
I 42" vil jeg mene, at du ikke vil opleve problemer mht. opløsningen uanset hvor tæt du sidder på den. Husk at X10 også fås i 37" hvis du vil ned i størrelse.