Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Baskian
Jeg arbejder i Bilka Skalborg - Aalborg.. Hmm. Det tvivler jeg lidt på at man kan. Hvis elektronik afdelingen forventer at der vil være stor efterspørgelse på det. Så tror jeg ikke de vil. MEN, du kan jo evt ringe til din lokale bilka på lørdag når reklamen er kommet og spørge om mulighederne for at få et sat til side?
Af calletv
Baskian skrev:# sjqlund

- Ved at vente til der kommer nogle test, så kan du jo risikere at de er udsolgt eller at de ikke længere er på tilbud. Hvis der først kommer en test om nogle uger, så kan der være at prisen på EX 500 måske er 7500.

Kan jo være det blot er en introduktionspris bilka har.
Hvis der er én ting man kan være sikker på med fladskærme, så er det at de bliver BILLIGERE jo længere man venter...ikke dyrere, og slet ikke dyrere end når de lige kommer på markedet. Det er noget sælgervrøvl at påstå andet.
Af Baskian
Jeg kan godt følge dig i hvad du siger. Jeg tog blot udgangspunkt i at flatpanels i deres artikel om sonys nye modeller skrev at den kom til at koste 8000,-
Af Kozz
Nogen der kender noget til SONY KDL-40EX500AEP, sådan rent praktisk? Eller det er måske ikke kommet på hylderne, rundt omkring?
Af Sjakalmide
Nogen der ved hvad forskellen er på Sony KDL-40ex500 og så Sony KDL-40ex500K?
Af Baskian
Jeg tror ikke der er nogen forskel på de to.
Af Rod1983
Sjakalmide skrev:Nogen der ved hvad forskellen er på Sony KDL-40ex500 og så Sony KDL-40ex500K?
På billedsiden er der nok ingen forskel. Typisk så er det sådan at producenterne lancerer forskellige modeller inden for samme serie med lidt forskellige designforskelle, funktionaliteter etc. men på billedsiden vil de sikkert være identiske. 8)
Af Baskian
Jeg anskaffede mig SONY 40" EX 500 i går til 6799 i Bilka. Det er virkelig lækker kvalitet, billedet er rigtig dejligt.

Skal nok skrive noget mere når jeg får set nogle film og kigget lidt på funktionerne.

Og til dig der spurgte om det var muligt at ringe og få dem til at sætte et til side, så snakkede jeg med en af elektronik, og han fortalte mig at de havde fået en del hjem..
Af noxity
Baskian skrev:# Sjakalmide

Det er jeg helt sikker på. Jeg er ansat i bilka og vi får tilbudsavisen allerede onsdag hvor ´andre´ først får den fredag/lørdag ;)..
Du må da være opfylder eller lign. :)
Det er muligt at se tilbudsaviser flere uger frem.
Sjakalmide skrev: Nu ved jeg ikke i hvilken bilka du arbejderi.. Men er det sådan at man kan ringe, og få lagt et til side? Da jeg er i skole på mandag, og kan først komme i bilka ca. 7 timer efter de har åbnet - og med mit held er det sikkert udsolgt der :D
Der er ingen produktreservering i Bilka. Men nu tror jeg heller ikke at du skal være bange for at de bliver udsolgt på 7 timer :)
Af Baskian
I bilka kommer den kommende uges reklame bare om onsdagen til intern fremvisning. Vi har dog ikke mulighed for at se reklamen fx til uge 10..

- I min lokale bilka satte de tvet tilsalg allerede i går, da de havde fået en del hjem.
Af raus22
Baskian skrev:Jeg anskaffede mig SONY 40" EX 500 i går til 6799 i Bilka. Det er virkelig lækker kvalitet, billedet er rigtig dejligt.

Skal nok skrive noget mere når jeg får set nogle film og kigget lidt på funktionerne.

Og til dig der spurgte om det var muligt at ringe og få dem til at sætte et til side, så snakkede jeg med en af elektronik, og han fortalte mig at de havde fået en del hjem..
glæder mig til at høre om det, jeg var lige ved at købe W5500 og så kom EX500'eren. så overvejer at trykke på køb knappen i dag eller i morgen. så den lørdag "live" i fona.
Af Baskian
Hvor har du tænkt dig at købe det fra;)..

Skal nok skrive ;;). Men det bliver nok først i morgen aften. INdtil nu er det ihvertfald lækkert.
Elsker duftet af nyt elektronik :D
Af sundaydiver
FONA sælger KDL40EX500 i morgen, mandag d. 22.2. for kr. 6.999,- ;)