Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nu har jeg i flere dage siddet og surfet nettet tyndt efter en flot og cool monitor til mit nye og top lækre køkken.

Jeg vil hermed godt opfordre flatpanels.dk til at være blandt de første til at lave en anmeldelse af design monitore!! Her er det vigtigt hvordan varen ser ud, hvordan den tilsluttes, hvor lange div. kabler er, hvis de er specielle, (som på Samsung 970P, der har en lille boks) Det skal dreje sig om alt fra det stilrene I-Pod look, lækre materialer, over i bling bling pimp style!! :p

Selv er jeg på udkig efter en flot stilren I-pod-style-monitor ala Samsung 970P. Den skal stå på for enden af en hvid bar, op mod en væg, men helst kunne drejes, så den kan ses fra både den ene og den anden side af baren, samtidig skal den også være lækker og gennemført på bagsiden, da den vil blive betragtet fra alle sider! Derfor vurdere jeg løsningen i 970'eren, som tæt på optimal. Nu har jeg bare hørt at den bliver træt i sit vinklede ophæng, så jeg kigger mig om efter en anden løsning. Måske lillebroren 770P, men jeg har kun set den hos pixmania og der vil jeg ikke handle, nogen der kender et sted i DK den kan fås?

På Forhånd tak.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi hiver jo stort set alt hvad vi kan få af flotte skærme hjem, men en hurtigt kig på markedet vil afsløre at der ikke er så mange stilrene skærme derude. LG og Samsung er nogle af de eneste der går lidt op i ydre skønhed og det endda kun på visse udvalgte modeller. Vi har jo både tests af 193P+, 173P, LG L1970H, LG L1980Q og Asus PW191.

Man kan argumentere for at Apple også gør det, men da de ikke kan levere et ordenligt billede til prisen og da de er noget svære at tumle med rent logistisk, så får du nok ikke tests af disse skærme.