Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bang
Ja.. Du har ret.. jeg har researchet lidt den sidste time.. Og jeg har besluttet vi må op i 60" ...det da oss bar´ lidt fedt, egentligt.. hehe.. 8)

Kiggede lige så lidt efter et Sony af de nye modeller i en 60-tommer.. Hmm den der KDL-60LX900 er ret fed... men hva mon den kan fåes til i DK !? 21000,- løst gæt.... Det altså i overkanten ØV :) :((

Jeg må spare emdnu mere op kan godt se.. :D
Brugeravatar
Af Weissbier
Hæ-hæ, jeg har også selv kig på LX900 i 60", men mit prisgæt for den ligger på ca. kr. 30.000. Den mindre EX700 i samme størrelse ligger på kr. 24.000, såeh.... :D

Lyder fornuftigt med at spare lidt mere op. Husk, at et fjernsyn aldrig kan blive for stort. Hvor mange, som du kender, har returneret et fjernsyn til forhandleren og bedt om en mindre model? Nej, vel? :)
Brugeravatar
Af bang
Ja men den blir' svær at sælge til konen... Ups.. :o

Jeg må sælge den gummibåd(RIB)+motor... kender du nogen!? haha.. :D

Jeg fandt ellers KDL-60LX900 på en polsk side, hvor den omregnet vil koste 16.800,- DKK

Her.: http://www.maximedia.pl/?c=telewizory&p ... _60_lx_900

Men tror ikk helt det kan regnes med endnu.. Den kommer først til sommer, og der er jeg ude og sejle i gummibåden.. haha 8)
Brugeravatar
Af Weissbier
Ha-ha, gummibåd? Næh, den du må vist afsætte andetsteds. ;) Prisen, du nævner fra Polen, lyder bestemt interessant. Måske det bliver en god sommer! :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er værd at huske på, at Sonys priser er vejledende. Det vil nok også være markedsprisen i den første måneds tid, men så skulle der gerne ske noget på konkurrencefronten, så priserne bliver trykket lidt.

Ellers præsenterer Samsung jo deres nye modeller på mandag, hvor der nok også vil være noget om deres næste plasma-generation. Deres 800-serie var meget rost, men havde lidt problemer med støj. Vi kan jo håbe at de har en ny version af deres B855 i 58" med, som måske kunne være interessant for dig? Billedet var i hvert fald godt på den.
Af Maddog5
bang skrev:Ja men den blir' svær at sælge til konen... Ups.. :o

Jeg må sælge den gummibåd(RIB)+motor... kender du nogen!? haha.. :D

Jeg fandt ellers KDL-60LX900 på en polsk side, hvor den omregnet vil koste 16.800,- DKK

Her.: http://www.maximedia.pl/?c=telewizory&p ... _60_lx_900

Men tror ikk helt det kan regnes med endnu.. Den kommer først til sommer, og der er jeg ude og sejle i gummibåden.. haha 8)
8998 Zloty, så tager jeg nok til Polen hvis den pris holder der.
Herhjemme vil prisen sikkert ligge i 30K+ området.
Er jo mange penge at spare, men jeg skal have den...... har sparet 40K sammen nu, så jeg kan udskifte min gamle KDL-40W3000

Maddog