Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er tiltalt af de aktuelle tilbud på G15. Pris- og featuremæssigt passer modellen mig fint - og Pana-modellerne får jo så mange pæne ord med på vejen, at det virker som et rimeligt sikkert køb.

Ved selvfølgelig godt, at de nye modeller er på vej, men tænker måske at det er værd at give 1.000 mere for G15 ift. X20 og omvendt vil jeg gerne spare de ca. 2.000 ift. G20.

MEN jeg er sart over for blæserstøj, så jeg vil gerne høre mere til erfaringerne med støj fra G10/G15-modellerne. Jeg synes man får et lidt blandet indtryk af problemet her på sitet...

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du får nok ikke et mindre broget indtryk af problemet på G10 ved at spørge de samme mennesker en gang til. Du kan jo samle sammen på kommentarene i de andre tråde ved at lave en søgning. Det smarteste var nok at finde et eksemplar i virkeligheden og høre det selv.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Er jeg den eneste der ikke forstår hvorfor Panasonic absolut skal udstyre deres Full hd-tv med blæsere?

LG har f.eks. ingen blæsere i 50PS8000 som er helt lydløs - og det bliver ikke engang varmt. Måske Panasonic burde lure lidt på hvordan LG gør ...
Af xcardman
Filip_kbh skrev:Er jeg den eneste der ikke forstår hvorfor Panasonic absolut skal udstyre deres Full hd-tv med blæsere?

LG har f.eks. ingen blæsere i 50PS8000 som er helt lydløs - og det bliver ikke engang varmt. Måske Panasonic burde lure lidt på hvordan LG gør ...
kan kun give dig ret, samsung lg og det glemte mærke pioneer
kan levere et tv uden aktiv blæser.
men når det er sagt, er der meget delte meninger omkring det.
så man kan ikke sige om de støjer eller ej.
Støj vil jeg ikke direkte kalde det, med lidt vol kan de ikke høres