Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Weissbier
#88556
Det nye selskab kan frivilligt vælge at påtage sig garantiforpligtelsen, men pointen er, at køberen intet krav har imod det nye selskab. Hvilket selskab refereres der til, når Getmore skriver, at fjernsynet er købt hos dem? Det gamle selskab eller det nye? Noget tyder på, at det er det gamle, når de afslår at betale for reparationen.
Af abel
#88557
I bliver ved med at se på jura som noget sort og hvidt... det er det ikke. Enhver jurist, og ethvert forbrugerråd vil give køberen ret i at Getmore står for garantien.

Benyt denne, hvis de slet ikke er til at snakke med: http://www.forbrugerraadet.dk/klager/
Brugeravatar
Af Weissbier
#88561
Mit udgangspunkt er principielt. Jeg beskæftiger mig ikke normalt med forbrugerspørgsmål, så jeg kan selvfølgelig ikke udelukke, at en eventuel klage (nok nærmere en dom, da en klage til Forbrugerrådet ingen retsvirkning har, så vidt jeg ved) ville kunne tvinge det nye Getmore selskab til at påtage sig garantiforpligtelsen.
Af Perfod
#88612
Har snakket med Panasonic idag og de har taget reparationen og laver mit tv under garantien.
Så det er jeg jo yderst tilfreds med.

Dog handler jeg aldrig hos getmore mere.
Brugeravatar
Af Weissbier
#88642
Perfod skrev:Har snakket med Panasonic idag og de har taget reparationen og laver mit tv under garantien.
Så det er jeg jo yderst tilfreds med.

Dog handler jeg aldrig hos getmore mere.
Til lykke! :) Du har været heldig. God plan i forhold til Getmore. ::l
Af mikaelhc
#90993
Jeg havde også problemer med Getmore, men facit er, at det nye Getmore ApS hæfter for det gamle Getmore A/S's garantiforpligtelser.

Læs mere om det her:
http://blog.e-handelsfonden.dk/?p=184