Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Baskian
Hej.

Flatpanels har endnu ikke haft mulighed for at lave en anmeldelse af dette TV. Men er der nogle der kender noget til det alligevel? Elller har h´ørt noget.

Det kan nemlig købes i Bilka i næste uge for små 6799.

Venlig Hilsen Kristian
Af Rod1983
Baskian skrev:Hej.

Flatpanels har endnu ikke haft mulighed for at lave en anmeldelse af dette TV. Men er der nogle der kender noget til det alligevel? Elller har h´ørt noget.

Venlig Hilsen Kristian
Dette tv hører til Essential-serien i sony's nye sortiment. Dette tv ligger under/er skridtet over EX600 serien og ligger under under EX700 som er topmodellen.. forvirret? det kan jeg godt forstå ;;). Men se her:

http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1263547795

På spec's alene minder den om W5500 serien fra sidste år.
Af Baskian
Så hvis man skal tage udgangspunkt i 5500 modellerne, så falder tvet ikke helt igennem?
Af Rod1983
Baskian skrev:Så hvis man skal tage udgangspunkt i 5500 modellerne, så falder tvet ikke helt igennem?
Hej.

Som nævnt udfra spec's alene minder den om w5500 serien fra sidste år. Men om den er højde med den kan kun en test vise.. så (af gode grunde) kan jeg ikke give et endeligt svar. Men mon ik' der snart dukker en test op et eller sted? ;)
Af Sjakalmide
Baskian skrev:Hej.

Venlig Hilsen Kristian
Er det noget du er sikker på, altså at det kommer i bilka i næste uge? For er nemlig på jagt efter et nyt tv, og det lyder som et godt bud.
Af calletv
Ret interessant med Bilka´s nye tilbudsavis. Fx har de 40" EX400 til 4979,- som ellers var fastsat til 6500 iflg. Flatpanels.dk.

Interessant hvis topmodellerne kan fås til relativt lige så lave priser ift. de opgivede priser herinde.
Af Sjakalmide
Hvor kan man finde den tilbudsavis?
Af noxity
Et godt bud:
Internt, eller ved reklamedistributionen.
Af sjqlund
Synes umiddelbart det virker som et interessant tilbud. EX402 som de sælger denne uge virker lige skrabet nok, mens EX500 har lidt af det hele, uden man skal betale kassen for LED.

Men for at være sikker er man vel nødt til at vente på nogen tests..
Af pnh
Shg får sony ex 500 i 40" til 6500 kr.Så det er billigere end bilka.
Af Baskian
# Sjakalmide

Det er jeg helt sikker på. Jeg er ansat i bilka og vi får tilbudsavisen allerede onsdag hvor ´andre´ først får den fredag/lørdag ;)..

Så EX 500 i 40 t er tilsalg i næste uge. Den er på side 3 i avisen.
Af Baskian
# sjqlund

- Ved at vente til der kommer nogle test, så kan du jo risikere at de er udsolgt eller at de ikke længere er på tilbud. Hvis der først kommer en test om nogle uger, så kan der være at prisen på EX 500 måske er 7500.

Kan jo være det blot er en introduktionspris bilka har.
Af Sjakalmide
# Baskian

Nu ved jeg ikke i hvilken bilka du arbejderi.. Men er det sådan at man kan ringe, og få lagt et til side? Da jeg er i skole på mandag, og kan først komme i bilka ca. 7 timer efter de har åbnet - og med mit held er det sikkert udsolgt der :D