Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tvkiggeren
Tusind tak for interessen og for hjælpen. Jeg er blevet tilbudt det til €4299,- incl. forsendelse fra Hifi-Regler i Tyskland. Det svarer til ca. kr. 32.000,- og er vel en god pris ?
Har p.t. et 6. generations 50" Pioneer jeg er glad for og ville egentlig have købt et PDP-5090H, men dels er de svære at finde og dels kan denne jo lidt mere. Jeg ved dog ikke om kvaliteten er ligeså god, men det ved i andre måske noget om ?
Af tommyaa
du bliver skuffet hvis du sammenligner med pioneer, hvis jeg var dig ville jeg da helt sikkert købe den nye vt20 50" til vejl. 20k eller 65" hvis den skal være stor??? vejl 40k, hvis du ikke "behøver" 3D så v20 50" til 16k, de kommer jo snart!?!? jeg ville da aldrig kunne finde på at købe en z1 nu???? men det bestemmer du selvfølgelig selv...
Af tvkiggeren
Hmm. I har sgu nok ret.
Jeg kan ikke forestille mig at VT20'eren bliver dårligere i billedet end Z1'eren. Til 40K vejl. lokker de også med de 65 tommer. Kunne være lækkert. Jeg tror jeg venter.
Af xcardman
tvkiggeren skrev:Hmm. I har sgu nok ret.
Jeg kan ikke forestille mig at VT20'eren bliver dårligere i billedet end Z1'eren. Til 40K vejl. lokker de også med de 65 tommer. Kunne være lækkert. Jeg tror jeg venter.
det havde jeg også gjort.

en z11 er bare en almindelig v10 med et bedre design
Af tommyaa
vi kan jo håbe på et fælleskøb er også selv interesseret men ville nu helst ha den i 58" men den ser ik ud til at komme lige nu ihvertfald, jeg er selv ikke særligt imponeret af z1erens billede( har sel pioneer 508)