Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TubTub
en lille update fra phil hinton på avforums

"quick update to some questions.

G20 and above will have Freeview HD for UK confirmed, need to check for S20. The S20 is a G10 but with improved features.

G20 and above have ISFccc control and users will have full access to them in the menus under professional 1 or professional 2. Features include preset gamma controls, full RGB white balance and a 2D CMS system. G20 and above are also THX certified with the presets.

G20 has new infinite pro black levels but with a slightly different driver and filter, so great black levels but the V20 has the better filter and blacks, very kuro-like deep inky depth from what we have seen so far.

VT20 has the same but improved phosphor driving which does make a difference on edges etc. If phosphor lag has put you off in the past, this is the set for you.

Basically we have been extremely impressed with pricing and technology on board, and the performance levels in dimmed room have been extremely promising. Looks like these sets might fly off the shelves.

More updates later.... "
Af xcardman
det passer meget godt med hvad jeg har regnet med

ellers vil der heller ikke være nogen grund til at købe en v20 model.
Af TubTub
xcardman skrev:det passer meget godt med hvad jeg har regnet med

du er os smadder klog!
Af xcardman
TubTub skrev:
xcardman skrev:det passer meget godt med hvad jeg har regnet med

du er os smadder klog!
Ja så siger vi det, det er jo noget alle burde kunne se

hvis man kan købe en g20 og få det samme billede som v20.
hvorfor skulle man så købe en v20.
ergo det bedste billede vil være på en v20 og vt20.
V20 has the better filter and blacks, very kuro-like deep inky depth from what we have seen so far.
Af tommyaa
noget nyt fra München anyone????
Af kakilika
Rasmus Larsen skrev: Jeg har set et par forskellige sammenligninger mellem Panasonics 2009 modeller og 2010 modeller og mit umiddelbare indtryk er, at der bestemt er sket noget i billedkvalitet. Og ikke kun på sortniveau. Mere herom senere.
Gælder dette topmodellerne, eller er der også sket forbedringer med X20-serien?
Af Ellegaard74
Glæder mig godt nok også til at se billeder dernede fra.... :p
Af tommyaa
jeg synes ikke der var så meget Info om x20 om den er blevet forbedret eller det nærmest er samme tv som x10???

Tommy
Af Rod1983
Siden top modellerne er ISFccc klar, så jeg går jeg vel udfra at man kan slå den dynamiske kontrast fra?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
tommyaa skrev:jeg synes ikke der var så meget Info om x20 om den er blevet forbedret eller det nærmest er samme tv som x10???

Tommy
Så vidt jeg kunne se, så er billedkvaliteten ikke forbedret betydeligt. Til gengæld er rammen ændret, så den nu har disse små "prikker".
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Rod1983 skrev:Siden top modellerne er ISFccc klar, så jeg går jeg vel udfra at man kan slå den dynamiske kontrast fra?
Jeg kan ikke huske samtlige indstillingsmuligheder, men der der var hvert fald omfattende muligheder i forhold til 2009 modellerne.
Men hvilken dynamisk kontrast-funktion tænker du på?
Af Rod1983
Rasmus Larsen skrev:
Rod1983 skrev:Siden top modellerne er ISFccc klar, så jeg går jeg vel udfra at man kan slå den dynamiske kontrast fra?
Jeg kan ikke huske samtlige indstillingsmuligheder, men der der var hvert fald omfattende muligheder i forhold til 2009 modellerne.
Men hvilken dynamisk kontrast-funktion tænker du på?
Nej det var måske også for meget at forlange :D.. jeg tænker på den "Dynamiske kontrast", som man eksempelvis på LG's fjernsyn kan indstille på (fra/lav/medium/høj) :)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 21