Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TubTub
g25 er så vidt jeg ved ikke en europæisk model nej. vt20 er den "største" model. v20 og vt20 har det samme panel, men vt20 har 3D, det har v20 ikke
Af TubTub
Jeg har kigget lidt på panasonics hjemmeside og studsede lige over noget i specifikationerne på v20 og g20 da jeg sammenlignede dem. Der står at de er henholdsvis 85mm (v20) og 82mm (g20). Det var min opfattelse at det var 2 og 3 tommer tykke? altså 5 og 7.5cm.. http://www.panasonic.dk/html/da_DK/4271 ... =TX-P42G20
Af hdmi
TubTub skrev:Jeg har kigget lidt på panasonics hjemmeside og studsede lige over noget i specifikationerne på v20 og g20 da jeg sammenlignede dem. Der står at de er henholdsvis 85mm (v20) og 82mm (g20). Det var min opfattelse at det var 2 og 3 tommer tykke? altså 5 og 7.5cm.. http://www.panasonic.dk/html/da_DK/4271 ... =TX-P42G20
Du har ret, det virker lidt underligt :o
Af Kratz
Ser ud til VT serien også kommer i 42 tommer hvis man skal tro PP Radio.
Af Senic
På PP Radio´s hjemmeside står der 2" tykt for V20 og VT20 - det havde jeg ikke forstået - er det korrekt at det kun er 2" tykt ? Eller er det "bare" på det smalleste sted ? Kan sagtens leve med lidt over 5 cm =)
Af TubTub
Kratz skrev:Ser ud til VT serien også kommer i 42 tommer hvis man skal tro PP Radio.
ja det lagde jeg også mærke til! ville rigtig gerne have vt serien men 50 blir for stort i min stue! nogen der har mere info om hvornår den kommer eller om den overhoved gør det? jeg er af den holdning at når man alligevel skal have pengene ud af lommen til en skærm kan man ligeså godt give de par tusinde ekstra og købe en med 3d så man er "fremtidssikret", også derfor jeg ville være ked af at nøjes med en v20
Af TubTub
en nice feature som jeg ikke havde tillagt så meget værdi til at starte med er usb hdd recording. du vil dermed få adgang til mange af de samme funktioner som zaptor og selector har, altså pause og spole i programmer. det er efter min mening en ret lækker funktion at have indbygget(næsten) i tv'et. det eneste det kræver er en ekstern hdd på mellem 160gb og 2tb.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vi sidder i München nu og har hele dagen været til Panasonics forskellige præsentationer og pressemøder. Det skal vi også i morgen, men jeg sidder og er ved at forberede noget video og real-life billeder af de nye modeller.

Jeg kan allerede nu afsløre, at nogle af modellerne kommer i andre designvarianter mht. farvevalg, så det I har set indtil videre er ikke de eneste muligheder.

Vi har også video omkring Panasonics 3D præsentation og så kommer der en masse indtryk.

Jeg har set et par forskellige sammenligninger mellem Panasonics 2009 modeller og 2010 modeller og mit umiddelbare indtryk er, at der bestemt er sket noget i billedkvalitet. Og ikke kun på sortniveau. Mere herom senere.
Af TubTub
Rasmus Larsen skrev:Vi sidder i München nu og har hele dagen været til Panasonics forskellige præsentationer og pressemøder. Det skal vi også i morgen, men jeg sidder og er ved at forberede noget video og real-life billeder af de nye modeller.

Jeg kan allerede nu afsløre, at nogle af modellerne kommer i andre designvarianter mht. farvevalg, så det I har set indtil videre er ikke de eneste muligheder.

Vi har også video omkring Panasonics 3D præsentation og så kommer der en masse indtryk.

Jeg har set et par forskellige sammenligninger mellem Panasonics 2009 modeller og 2010 modeller og mit umiddelbare indtryk er, at der bestemt er sket noget i billedkvalitet. Og ikke kun på sortniveau. Mere herom senere.
Det kan slet ikke gå hurtigt nok med at få noget materiale op :p Vi er mange der venter i spænding!
Af humber
Rasmus Larsen skrev:Vi skal have lidt aftensmad nu. Jeg prøver at få noget af det op i løbet af i morgen, men når det desværre ikke i dag. :)

Jeg er mere end klar til det :-)

Og så er det bare ned med noget knødel i sveldet.. puuuhhhaaa da det er ikke godt.
Af Rod1983
Rasmus Larsen skrev:
Total nice 8). Gælder det kun for top modellerne?
Rasmus Larsen skrev: Jeg har set et par forskellige sammenligninger mellem Panasonics 2009 modeller og 2010 modeller og mit umiddelbare indtryk er, at der bestemt er sket noget i billedkvalitet. Og ikke kun på sortniveau. Mere herom senere.

Det lyder s** godt 8)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 21