Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jacob586
På det Tv har Samsung Prestige Service (40'' og opefter) hvis du køber den nordiske udgave, så der ville jeg ikke spare 500 kr. Cinemagic har dog et godt ry, så prøv at kontakt dem og hør hvad deres procedure er hvis det går i stykker - afhenter de på adressen eller skal du slev stå for transporten (dog stadig på deres regning).
Af Kozz
jacob586 skrev:På det Tv har Samsung Prestige Service (40'' og opefter) hvis du køber den nordiske udgave, så der ville jeg ikke spare 500 kr. Cinemagic har dog et godt ry, så prøv at kontakt dem og hør hvad deres procedure er hvis det går i stykker - afhenter de på adressen eller skal du slev stå for transporten (dog stadig på deres regning).
De siger at de ikke yder 100% pixelgaranti. Men jeg kan tegne en udvidet forsigring på 800,- for 4 år. Men hvad er chancen/risikoen for alvorlige pixelfejl i disse tider?

Cinemagic siger også, at det ikke er alle dansk solgte modeller, som er dækket af 100% pixelgaranti.
Af jacob586
Det er nok marginaler der afgør om Samsungs service (+500kr i dette tilfælde) eller en 4-års forsikring (+800kr) der er bedst. Har ikke selv erfaring med disse forsikringer, men på apparater af denne størrelse og pris kan de sikkert være godt givet ud.
Af Kozz
jacob586 skrev:Det er nok marginaler der afgør om Samsungs service (+500kr i dette tilfælde) eller en 4-års forsikring (+800kr) der er bedst. Har ikke selv erfaring med disse forsikringer, men på apparater af denne størrelse og pris kan de sikkert være godt givet ud.
Ja, det er ligesom med Lotto. Skal det være MED, eller UDEN joker O_O
Kozz skrev:Jeg tænkte på at købe det her: http://cinemagic.dk/shop/samsung-le-40b650-4957p.html

Men det er jo en bix, som lever af at sælge import varer.
Altså, nu er der meget få danske producenter af TV, så chancen for du får et importeret TV er nok rimeligt høj :D

Nej, jeg ved jo godt hvad du mener.
Der behøver ikke være nogen problemer med at købe et parallelimporteret TV, men der er visse faldgrupper man skal være opmærksom på, og som kan gøre det tricky.
TV uden danske tunere er nok den mest klassiske.
Af Kaare Nielsen
Hej. Jeg vi lige sige at jeg har handlet ved CineMagic to gange begge har det været Panasonic tv det sidste et G10E, jeg har været super tilfrids de kom som lovet, de blev sendt med Budstikken som ringede ca en ½time før det kom (super godt). Begge Panasonic tvèr køre uden problemer, så jeg vil købe der igen.

MVN: Kaare.