Log ind med sociale netværk
13 feb 2010, 09:58
Når de ny kommer ned i den pris - ja så er der jo igen et endnu nyere på vej... du kan jo blive ved med at vente så...
V10eren er stadig på anbefalingslisten her på flatpanels så noget dårligt fjernsyn er det jo ikke bare fordi det er en "gammel" model
Tror til gengæld at hvis du venter alt for længe så er v10eren udsolgt....
Dahlsen skrev:Jeg er ret uforstående overfor hvorfor man vil bruge over 10.000,- på et tv som er gået ud af produktion ???Tror du seriøst du får et nyt 50" til ca 12.000 ?
Vent dog til de nye modeller kommer inden for kort tid.
Når de ny kommer ned i den pris - ja så er der jo igen et endnu nyere på vej... du kan jo blive ved med at vente så...
V10eren er stadig på anbefalingslisten her på flatpanels så noget dårligt fjernsyn er det jo ikke bare fordi det er en "gammel" model
Tror til gengæld at hvis du venter alt for længe så er v10eren udsolgt....
16 feb 2010, 01:31
Gik ud fra vi sammenlignede ny og gammel V model ....
men det kan jo være en G20er slår en V10er det må en test jo vise
G20eren kan nok præstere en dybere sort men kan det kompensere for manglende 96 Hz 24p som V10eren har ? det burde alt andet lige have betydning for afspildning af bla Blu-ray....
og så er der også spørgmålet om design/glasfront mv men det er jo en smagssag...
kronholm skrev:JA og en X20 sælges til 7500 - så du kan da få en 50" endnu billigereTror du seriøst du får et nyt 50" til ca 12.000 ?Tja, panasonic G20E sælges til 12.500. Så ja, åbenbart.![]()
Gik ud fra vi sammenlignede ny og gammel V model ....
men det kan jo være en G20er slår en V10er det må en test jo vise
G20eren kan nok præstere en dybere sort men kan det kompensere for manglende 96 Hz 24p som V10eren har ? det burde alt andet lige have betydning for afspildning af bla Blu-ray....
og så er der også spørgmålet om design/glasfront mv men det er jo en smagssag...
16 feb 2010, 08:51
Do the math...:-)
Jeg har en ide om at jeg skal på den gode side af 10k.Med de netop annoncerede PanaGURU-priser tror jeg du skal være en dygtig sælger, hvis du får 7-8K. Ikke for at pisse på din parade, meeeen: G20 til 12,5K og V20 til 16K - og det er endda vejledende udsalgspriser fra dag et?!
Do the math...:-)
Good. Fast. Cheap. Pick two...
16 feb 2010, 09:15
Men nu må du ikke overse 50G20 til 12,5K som kommer med det nye GURUpanel, THX-profil, 2 års garanti mv. Hvor mange måneder tror du der går før du kan købe en spritny 50G20 til 10K eller derunder?
Men lad os nu se, når de første test begynder at dukke op: Min mavefornemmelse siger mig at de nye modeller bliver nogle killer-skærme.
(- spørgsmålet er så blot om du tør tro på det modsatte...:-)
Men lad os nu se, når de første test begynder at dukke op: Min mavefornemmelse siger mig at de nye modeller bliver nogle killer-skærme.
(- spørgsmålet er så blot om du tør tro på det modsatte...:-)
Good. Fast. Cheap. Pick two...
16 feb 2010, 09:41
Det er klart at hvis man køber de billigere modeller så får man en anden pris. Men nu vil jeg nu også påstå at dem som køber v modellen også går efter design. Det er klart at går man kun efter billedet, så får man nok mindst lige så meget på g20. Men det er jo det samme som v10 og g10. Forskellen der er ret minimal.
Jeg er selvfølgelig godt klar over at de nye skærme er bedre, men tror bare stadig at forskellen er temmelig lille.
Og ja, hvis du venter måneder så falder priserne, det er jo klart for enhver - men det kan man jo ikke sammenligne en pris på.
Når det er sagt så skriver jeg jo også blot hvad jeg havde forestillet mig for mit tv hvis jeg evt skulle sælge. Eneste grund for mig at sælge skulle være 3d effekten da jeg tvivler at forskellen på selve billedet bliver helt vildt.
Jeg er selvfølgelig godt klar over at de nye skærme er bedre, men tror bare stadig at forskellen er temmelig lille.
Og ja, hvis du venter måneder så falder priserne, det er jo klart for enhver - men det kan man jo ikke sammenligne en pris på.
Når det er sagt så skriver jeg jo også blot hvad jeg havde forestillet mig for mit tv hvis jeg evt skulle sælge. Eneste grund for mig at sælge skulle være 3d effekten da jeg tvivler at forskellen på selve billedet bliver helt vildt.
Panasonic 50V10
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto