Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af flæsketarzan
Hej

Jeg har i forvejen et LG 42PQ6000 som jeg er super tilfreds med, jeg kunne i ønske mig det bedre :-)

Men jeg har overvejet storebroderen LG 50PQ6000 til mit soveværelse.... (ja jeg har et stort soveværelse så afstanden bliver ikke et problem)

Mit spørgsmål er om der er nogen der har erfaring med billedet på LG 50PQ6000... godt skidt

Jeg bruger typisk mit tv til at se alm. fjernsyn på samt dvd og bluray sjældent spil via playstation 3.

Er billedet lige så godt som på 42PQ6000 eller er det visuelt mere grynet at kigge på ?

Jeg går udfra at farvegengivelse og lign. er ens på de 2 skærme ?

Jeg håber her er nogen der har erfaring med dette tv.... og jo helst gode erfaringer :-)

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Jeg kan evt. fanges på mail eller MSN
Af keler
Jeg har 50" LG PQ6000. Rigtig fint tv. Jeg sidder knap 3 meter væk og bruger det til digitalt tv, blu-ray og ps3 spil.

Jeg er rigtig godt tilfreds. Mine forældre har x10 til sammenligning, som står en smule bedre.
Af lasse123
hvad skal du give for tv et, der er kommet en ny model der hedder ps6500 med dvb-c tuner og full hd. til 8000kr ved justbuy it
Af flæsketarzan
Nå tager chancen............... har lige bestilt et
50PQ6000

Det kan ikke gå helt galt med tanke påå hvor glad jeg er for mit 42PQ6000

Jeg tror ikke man får et bedre tv til godt 6000 kr. og så er designet jo rigtigt lækkert

Tak for alle svarene