Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lynggaard3008
Jeg har set mig lun på dette tv - synes virkelig det er et lækkert tv. Fortrinsvis er jeg til almindeligt tv-kiggeri, ser kun film en gang imellem, men spiller gerne en del på PS3. Jeg ikke finde ud af hvornår et tv menes at være godt til konsol-spil, eller ej. Derfor vil jeg spørge nogle af kloge hoveder til råds.

I må gerne foreslå andre fjernsyn - det skal ikke død og pine være 42" eller Full HD. Gider dog højst bruge 7500 kr.

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... artnersite
Af blokhus
Jeg er på udkik efter noget af det samme, men til i mindre budget.
overvejer TX-P42X10Y eller PQ6500 Pana skulle klare det hele, men PQ 6500 har et bedre design, efter min mening.

Du kan jo kikke på disse to skærme.
Af Lynggaard3008
blokhus skrev:Jeg er på udkik efter noget af det samme, men til i mindre budget.
overvejer TX-P42X10Y eller PQ6500 Pana skulle klare det hele, men PQ 6500 har et bedre design, efter min mening.

Du kan jo kikke på disse to skærme.
Jeg har osse kigget på det Panasonic-tv du taler om - dog i en 37" - og det var egentlig det tv jeg var mest tændt på, indtil jeg fik øje på det LG-tv jeg omtaler.
Af blokhus
Jeg håber på at få kikket på det i eftermiddag i expert for at se om designet er helt ved siden af.
Det ser ud til at være det besdste du kan få til prisen.
Af Lynggaard3008
Ja, men jeg er lidt en sucker for et lækkert design - og her taber panasonic lidt pusten, synes jeg. Men ellers må jeg gå lidt på kompromis.
Af Lynggaard3008
Synes stadig ikke de er så flotte. Jo, de dyre modeller hæver niveauet, men så er de osse udenfor min økonomiske formåen lige p.t. Men nu må vi se hvad jeg finder ud af. LG er stadig favoritten. :)
Lynggaard3008 skrev:Jeg har set mig lun på dette tv - synes virkelig det er et lækkert tv. Fortrinsvis er jeg til almindeligt tv-kiggeri, ser kun film en gang imellem, men spiller gerne en del på PS3. Jeg ikke finde ud af hvornår et tv menes at være godt til konsol-spil, eller ej. Derfor vil jeg spørge nogle af kloge hoveder til råds.

I må gerne foreslå andre fjernsyn - det skal ikke død og pine være 42" eller Full HD. Gider dog højst bruge 7500 kr.

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... artnersite
SL8000 er godt nok til konsol-spil, skærmen har rimelig lavt input lag, omkring 20ms.
Spiller selv Fifa på mit SL8500, og det spiller bare. Har dog ikke prøvet fps spil.
Af Lynggaard3008
Cool! Ja, jeg spiller selv lidt af hvert. Men uanset hvad kan det kun være bedre end på det samsung 32" som jeg har nu.
Af blokhus
var nede og kikke på pana i 37 og 42 "og det ser ok ud. havde fruen med og der blev sagt ok. tror at med et superfladt vægbeslag skal det nok blive fint.
når man så tager dags prisen til 4500 syntes jeg det er en god deal. for de sidste 3K kan du få en PS3.
Af Mighty
Lynggaard3008 skrev:Cool! Ja, jeg spiller selv lidt af hvert. Men uanset hvad kan det kun være bedre end på det samsung 32" som jeg har nu.
Jeg har også et SL8500 og spiller selv en del. Har ikke mærket noget til input lag - det er dog hovedsagligt fodbold jeg spiller og ikke lynhurtige fps spil.

Digitalt og HD billede står også efter min mening også knaldgodt.

Nu skrev du at du går lidt op i designet - du har ikke overvejet SL8500 (glasfront) fremfor SL8000 (plexiglasfront). Personligt synes jeg SL8500 er flottere.
Af Beatwolf
fik et sl8500 i sidste uge, og kan intet mærke mht. input lag. Har spillet mest first person shooters og det kører bare derudaf :)