Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Oplever du støj på dit B850/B855 ?

Af Jeden
Jeg har netop modtaget en RMA/rekvirering seddel fra Samsung. Så enten kan jeg få et nyt, eller som jeg er ved at undersøge nu, få pengene tilbage. Da det lyder højest sandsynligt at jeg bare ville få en ny tinitus model hælder jeg meget til at bide det i mig og undvære den ellers fede skærm og så vente til senere på året når der kommer noget nyt. Men det bliver sikkert et Panasonic jeg erhverver mig.
Men lad os nu se om det lykkedes at få pengene tilbage....
Af PappaBear
Nogen der har et godt bud på et alternativ til 855'eren hvor både billedkvalitet og pris er på samme niveau?
Af abel
Jeden skrev:Jeg har netop modtaget en RMA/rekvirering seddel fra Samsung. Så enten kan jeg få et nyt, eller som jeg er ved at undersøge nu, få pengene tilbage. Da det lyder højest sandsynligt at jeg bare ville få en ny tinitus model hælder jeg meget til at bide det i mig og undvære den ellers fede skærm og så vente til senere på året når der kommer noget nyt. Men det bliver sikkert et Panasonic jeg erhverver mig.
Men lad os nu se om det lykkedes at få pengene tilbage....
Jeg får afhentet mit TV i morgen, og så kommer der en kreditnota fra Samsung - "den skal jeg tage med i Expert" fik jeg af vide af Samsung....

Jeg regner da bestemt med at jeg får pengene tilbage. Jeg skal ikke lige have et nyt Samsung TV....
Af Beeza
Her er så min foreløbige status.

Jeg ringede til samsung service og fik næst efter ingen hjælp. Efter at have henvendt mig til manden der solgte mig skærmen, ringede jeg igen til samsung. Denne gang var svaret "selvfølgelig, ingen problem, bestiller service med det samme - det kan jo laves..."

Manden jeg har købt skærmen af er i en stilling hvor han, tilsyneladende, har indflydelse på hvordan min sag bliver håndteret. Så forventer at problemet nu bliver løst. Foreløbigt venter jeg på at blive ringet op af tekniker.

Jeg laver et indlæg her når der er nyt i sagen.
Af Beeza
Prestige service tilbød RMA da disse skærme alle sammen larmer. Da han blev klar over det er en 58" og ikke en 50" foreslog han at vi skiftede panelet. Det har de gjort én gang før og det virkede. Så nu er der bestilt nyt panel, hvis det så ikke afhjælper problemet vender vi tilbage til RMA.
Af TvHomer
Jeg tror ikke på, at de nogensinde får lavet det problem på de skærme som lider af det fra starten.

Har efterhånden hørt for mange forskellige forklaringer og løsningsforslag til at det får mig til at tro, at Samsung rent faktisk arbejder seriøst med at rette problemet bagudrettet.
Af hddjarnis
overvejer stærkt at gøre brug af min 14 dages returret, fandens ærgerligt da jeg ik synes der er noget rigtigt alternativ. og umiddelbart ingen løsninger på problemet.
Af Lasse T
Jeg var osse brændt varm på et samsung 855, men turde ik helt købe det pga alle de ting jeg læste om det. Men da jeg kiggede videre på andre fjernsyn vendte jeg altid tilbage til samsung 855 og for knap 2 uger siden købte jeg et hos expert til en go pris og det har jeg slet ikke fortrudt.
Det summer ganske svagt, men kan ikke høres når man ser fjernsyn.
Skal lige siges at jeg sidder ca 5.5-6 meter væk.
Kanon fjernsyn!
Af Qato
Jeg kan lige tilføje til tråden her, at jeg i går fik mit 50" 855 ind af døren - og hold da op en fantastisk fjernsyn.

Ingen summen, kun et fantastisk billede. Så jeg er super tilfreds med investeringen.

Så regner jeg først med at skifte når 3d bliver modent.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7