Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LHolm83
Jeg har kigget lidt rundt her på forum, og synes ik at kunne finde andre emner med dette...

Så er der nogen der synes at ovenstående model er anbefalelsesværdig?

og er prisen ok?

TV'et er fra dec. 2009.
Af jacob586
Hejsa
Har netop købt dette TV til 8.888 i Elgiganten i fredags, så prisen er absolut ok hvis det er nyt. 8.888 var det billigste jeg kunne finde i fredags Men det er måske brugt?
Har nu haft det kørende i weekenden og må sige det er super godt og kan sagtens anbefale det. Synes billedet er væsentligt bedre end i butikkerne, så jeg var positivt overrasket. Valget faldt på den pga designet. Den hænger nu 15mm fra væggen og det ser fantistisk ud.
Anmeldelserne nævner en del omkring slør, og det har jeg forsøgt at kigge efter, men kan simpelt hen ikke se det. Enten lægger jeg ikke mærke til det eller også har de opdateret panelet eller elektronikken siden den kom frem sidste år. Lyden synes jeg heller ikke er så slem som påstået, kan sagtens bruges til alm TV-kiggeri. Det eneste påfaldende er auto-dimming funktionen som ikke umiddlebart kan slås fra (kan måske i service-menuen). Den dæmper belysningen fra LED'erne under mørke scener, og det lægger man altså mærke til en gang imellem (dvs konen gjorde ikke!)
Af jacob586
Prøv evt at søge efter B7050 eller B7070, det skulle så vidt jeg ved være samme skærm mht billedekvalitet. Eneste forskel er internet- og DLNA-delen.
Af LHolm83
Har lige set en UE-46B7050 til ca. 10.000,- er det ok? for så vil jeg nok hellere ha en 46" end et 40" :o)
Af jacob586
LHolm83 skrev:Har lige set en UE-46B7050 til ca. 10.000,- er det ok? for så vil jeg nok hellere ha en 46" end et 40" :o)
Er det brugt-priser du snakker om? Ellers vil jeg godt vide hvor du har set 46B7050 til 10.000!
Af LHolm83
Ja det er brugt, men eftersigende skulle det være i ubrudt emballage...