Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilket tv vil du anbefale?

Af Langi
Hej igen alle sammen.

Efter selv havde gået i jagt på en fladskærm, har en af mine venner spurgt mig om jeg kan prøve at finde noget til hende.

Hun har selv sagt at det bare skal være 32", og hun vil maksimum bruge 5000kr på det. Har kigget lidt rundt, og også søgt lidt her på forummet, hvor jeg bl.a. har hørt gode ting om følgende:

LG 32LH5000

Philips 32PFL5604H
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... 5604H.html
(På tilbud til 3500)

Sony 32W5500

Derudover så jeg også sharp'et anbefalet, men har dog udelukket det, da fjernsynet skal bruges til yousee kabel tv, og dvb-c derfor er et must.

Har derudover selv kigget på
Sony KDL-32V5500
(Var bl.a. på "tilbud" i føtex denne uge, men er det meget værre end w5500?)

SONY KDL-32EX302 32" LCD-TV BRAVIA
(Så vidt jeg kan se en ny model, spørgsmålet er så bare om den er bedre end de "gamle?").

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig, og hvis i har andre forslag er de mere end velkomne.

(Har tænkt mig at snakke med hende om at tænke over et 37" i stedet måske, og så skaffe hende et x10 pana)

På forhånd tak

-Langi :)

Edit: Kan lige tilføjes det bare skal bruges til at se tv, + muligvis også film, dog ingen spil eller computer tilkobling)
Af Langi
Rasmus Larsen skrev:Må jeg henlede opmærksomheden på Sharp 32DH77s, som også kan findes på vores liste med anbefalinger her: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1169844738

Det er en virkelig god 32" skærm efter min mening.
Hej rasmus, nævnte også i mit indlæg at jeg havde set dette, men desværre også havde fravalgt det, da det ingen dvb-c tuner har (skal bruges til yousee kabel tv). min ven har allerede sadt aller maks 5000, og sammentidligt er hun ikke lige mest teknik køndig, så en ekstra tuner vil kun besvære det endnu mere.

Jeg takker dog mange gange for besvarelsen.
Af rkc
Hej de bedste af dem du har nævnt er efter min mening w5500 og lh5000 det er også begge 100hz tv kan lige nævne LGen har faktisk en god lyd af en fladkærm at være