Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Mine forældre skal have købt et fladskærm til stuen. Det skal min. være en 40 tommer.
Det skal stå i stuen hvor der er et stort vindueparti hvor der kommer utroligt meget sol ind. Det nuværende tv reflektere meget sol så det er svært at se.
Vi har en budget på max 8000 kr.
Det skal være et flot tv, som bliver brugt til alm tv samt sport. Det bruges også til film og playstation. Det med at der er meget sol i løbet af dagen gør at det er utroligt vigtig at det ikke reflekterer!
Det vil helst blive købt i en butik så ikke bare et hjemmeside uden butik. Vi bor i vestjylland så skal også være til at komme til.

Bare kom med en masse forslag. Tak på forhånd.
Af Andersbknudsen
Har set listen, men ved stadig ikke hvilken jeg skal vælge. Ved ikke hvad jeg gør med solreflekteringen osv. der kunne det være godt hvis der kunne komme en med en god anbefaling.
Men tak, hvis du kan anbefale en der passer til mine krav så ville det være bedst.
Af Andersbknudsen
Gerne skriv en specific fra listen :)
Har brug for hjælp til valg.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Sony W5500 har en mat overflade, som vil reflektere mindre. Langt de fleste skærme har i dag en eller anden glossy front, som vil have reflektioner i større eller mindre grad.

Dit krav om at det skal kunne købes i en lokal butik er lidt svært at arbejde med. Jeg vil nødigt til at lede efter butikker i dit lokalområde, så du må selv lokalisere en forhandler hvis du vil se skærmen.
Af Andersbknudsen
haha :D behøver du heller ikke , også svært for en fra København :)
Har før tænkt på den sony w5500 så kunne være jeg skulle ud og lede efter den. Mange tak for hjælpen ;) vil ud og lede efter en butik :D
Af steadi
http://www.sonycenter.dk/

Hvis du ser under "Butikker", så kan du lokalisere den der ligger tættest på hvor I bor.

Jeg vil vove den påstand, at et Sony Center er det bedste bud for at se en KDL-40W5500 i aktion, hvis det kræves.