Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Coinhunter
Hej.

Vil det med det nye LG LE8500 og den Wireless Media Hub være muligt at tilslutte TV antennestikket i den Wireless Media Hub og overføre tv signalet til TV'et?? eller er det "kun" signal fra f.eks. PS3?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg fik en snak med LG omkring de nye modeller i går, og vi talte også lidt om disse trådløse systemer.

Så vidt jeg forstår, så forholder det sig således:
LE9500 vil have den trådløse modtager indbygget og så skal man blot tilkøbe den trådløse boks, som sender signalerne. F.eks. en Media Box fra LG eller en Blu-Ray afspiller der også understøtter Wireless AV Link.
På LE8500 og LE7500 vil man skulle tilkøbe en lille USB modtager, som klarer de trådløse signaler, og så skal man også have en boks et andet sted som sender dem.

Antennekablet skal dog tilsluttes i selve Tv'et, da tunerne sidder her.

Der er et stort pressemøde i Stockholm på fredag, hvor LG præsenterer alle deres nye modeller. FlatpanelsDK er naturligvis med, så herefter kan jeg fortælle meget mere og få taget nogle gode billeder. Umiddelbart herefter eller i starten af næste uge, vil vi også have danske priser på modellerne.

Modellene kommer i øvrigt til at blive benævnt LE950N, LE850N og LE750N her i Norden.
Af pipper
Hej Rasmus.

Er der kommet priser på LE modellen?