Tro mig, hvis jeg havde haft en ven, der kunne hjælpe, så havde jeg ikke været herinde
Tak for linket. Jeg har både papirudgaven af manualen og så den der er indbygget i skærmen, men kan ikke lige overskue, om de er ens.
I Sony centret blev jeg henvist til Sony Support (telefonisk), hvor jeg fik at vide, at jeg selv skulle prøve mig frem for at få det optimale billede. Jeg har skrevet til Sony Support, da jeg registrerede mit køb uden at få svar. Indtil videre har jeg ikke fået anden hjælp end det jeg har fået herinde, og det har ikke rigtig virket. Jeg har prøvet at ændre på alle mulige ting på skærmen, skrevet ned hver gang, hvad der blev ændret, sat det tilbage til fabriksindstillinger og prøvet om og om igen, men lige meget hvad, så synes jeg ikke, at det er nær det, som jeg havde forventet. Især er jeg meget utilfreds med, at billedet er meget blegt, når man går lidt ud til siden, og jo mere centralt man står, jo mere farve kommer der på. Sony Support påstod at billedet skulle være ens, lige meget hvor man står.
Nu vil jeg gå ned til TDC og få et CA-modul - eller en boks, for det ville jeg til at begynde med, så jeg kan se udsendelser forskudt eller når jeg vil. Men så kom spørgsmålet, om jeg hellere skulle spørge her først, om det er en god ide. Eller om jeg skal købe en harddisk optager eller en WD boks. Som der bliver sunget på en af mine yndlings julefilm "So many things to wonder". Så måske skal jeg klappe hesten og vente på nogle gode bud her. WD boks, Yousee CA-modul eller harddisk optager. Eller er jeg nødt til at have det hele? Og hvad så med mit Yousee kort? Det kan jeg vel ikke bruge i hverken WD boksen eller en harddisk optager, og det betaler jeg 30 kr om måneden for - til hvad nytte?