Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pana
hejsa, jeg har for 14 dage siden købt et panasonic x10
som jeg er meget glad for. jeg har fuld pakken fra yousee og har fra starten af installeret med det rette netværksnummer som de foreskriver. alle digitale kanaler har været der de sidste 2 uger, undtagen fra i onsdags denne uge, så pludselig var tv3 samt sverige 1+2 væk og jeg aner ikke hvorfor. jeg har så prøvet at starte forfra og installere alle kanaler igen endda på forskellige netværksnumre, udover det anbefalede, igen tv'et finder alle kanaler undtagen de 3, er nogen der har en ide om hvorfor lige nu, når de nu har virket i små 2 uger?
Senest rettet af pana 13 feb 2010, 12:34, rettet i alt 1 gang.
Af Zarocq
Jeg ved det ikke præcist, men YouSee smadrer altså godt og grundigt rundt i kanalerne i øjeblikket. Jeg har også oplevet at nogle af kanalerne ikke sender - nogle sender analog men ikke digital, og omvendt.
Lige nu er de der vist alle sammen - tror jeg nok. :D
Jeg bor Silkeborg området.
Af Michael B.
Det er det samme her, jeg har manglet TV3 i nogen dage nu, yousee kabel tv
Brugeravatar
Af koenigs
Jeg mistede også alle TV3 kanaler for nogle dage siden... men fandt dog løsningen.

Tilbage til fabriksindstillinger og så vælge Danmark som land i stedet for Sverige eller Finland, så kom de manglende kanaler frem.

Min EPG må jeg dog undvære. Så man kan åbenbart ikke få alt.
Af pana
jeg er åbenbart ikke den eneste der har mistet nogle kanaler. har så efterfølgende som koenig siger prøvet at installere både på dansk land samt finland, bare for at prøve, men der kan tv'et åbenbart kun søge på antenne og analoge kanaler? prøvede så igen på svensk som land og div andre netværk, uden det store held. ifølge yousee kan man prøve og sætte sit antenne kabel direkte i tv'et fra boksen på væggen, det blev det samme resultat, så man kan vel kun konkludere at yousee nok selv retter op på det på et tidspunkt.

så er det da godt man kan se tv3 igennem dvd optageren indtil videre.
Af red_martians
hvis du vil søge dvb-c med danmark-profilen, så gå ind på DVB-t-signal->menu->indstillinger-> DVB-t-indstillingsmenu
Derinde kan du søge på DVB-c
Af Michael B.
Så er der også prøvet med danmark som land, TV3 er sgu stadig væk....suk, kom nu igang yousee, fiks jeres crap ! :)
Af pana
så er de tilbage i kbh efter en ny søgning
Af Michael B.
woohoo..samme her :) tak for updated :)
Af pana
helt i orden :)