Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Plesner
Så fik jeg endelig sparet de 10.000 kr. dette fremragende fjernsyn kostede via hifiklubben. Da jeg så skulle bestille, var det selvfølgelig udsolgt. Just my luck.

Så hvis der er nogle der sidder inde med pågældende fjernsyn og gerne vil sælge til ca. 10.000 alt efter alder og stand , er jeg meget interesseret.

God dag
Med venlig hilsen
Plesner
Af Plesner
Tak Rasmus. Havde ik set i havde lagt den op igen.

Kan se du har foretaget test af både g10 og v10. Du skriver i anmeldelsen af v10: "..., men omvendt har V10 noget bedre shadow detail" (end g10), men i ulemper bliver der nævnt shadow details.
Skal der forstås sådan, at der er mange tv på markedet som har bedre shadow details end v10 eller snakker vi om det ikke helt ligger på Pioneer niveau?
Senest rettet af Plesner 12 feb 2010, 13:06, rettet i alt 1 gang.
Af kskruger
Man kan se det har, hvem der har 42V10 hjemme.
http://www.pricerunner.dk/pl/2- 1215365/TV/Panasonic-Viera-TX-P42V10E-Sammenlign-Priser?ref=redirect&q=42v10&search=42v10&other_hits=646:42v10;;;&sort=4
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Plesner skrev:Tak Rasmus. Havde ik set i havde lagt den op igen.

Kan se du har foretaget test af både g10 og v10. Du skriver i anmeldelsen af v10: "..., men omvendt har V10 noget bedre shadow detail" (end g10), men i ulemper bliver der nævnt shadow details.
Skal der forstås sådan, at der er mange tv på markedet som har bedre shadow details end v10 eller snakker vi om det ikke helt ligger på Pioneer niveau?
Ja, det er primært i forhold til referencen - Pioneer. V10 har pæn shadow detail, men det skal blot forståes som om, at den ikke er perfekt. Der kan foretages forbedringer.
Af Jacob23
Hej
Hvis du ikke har fået købt et endnu kan du købe Panasonic V10 model i 50" hos SHG til ca 10.000