Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ney
Damn you panasonic! De nye modeller skal være pisse dyre så jeg ikke bliver fristet til at bytte v10'et ud allerede!! :p
Af Rod1983
For de interesseret, så er X20'eren nu officiel på panasonic.dk 8):

http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Prod ... index.html

Og udfra specs, så er der ingen nævneværdige forskel på x10'eren og denne. Men lad os nu se hvad en test siger.. min mavefornemmelse fortæller mig at de vil performe nogenlunde ens 8). Dog er opløsning kun 1024x768 på 50" :s. Det kunne jeg godt tænke mig at få bekræftet på mandag når der er pressemøde.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det lyder forkert. Opløsningen opgives da også til 1366x768 hos Panacenter.
Af Nick_S
Lyder usandsynligt at den ikke skulle være 1366x768 som den plejer. Sikkert blot en fejl :)
Af Rod1983
Det tror jeg nu også at det er 8). Jeg kan også se at der sneget sig en billedprofil frem der hedder "true cinema". Er det den samme som der var nogle af de gamle topmodeller eller der noget helt nyt? (I know wait for monday) O_O
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Rod1983 skrev:Det tror jeg nu også at det er 8). Jeg kan også se at der sneget sig en billedprofil frem der hedder "true cinema". Er det den samme som der var nogle af de gamle topmodeller eller der noget helt nyt? (I know wait for monday) O_O
Wait for monday :D
Af xcardman
Nick_S skrev:Lyder usandsynligt at den ikke skulle være 1366x768 som den plejer. Sikkert blot en fejl :)
når en 50x20 ikke er full HD, er sandsynligheden nok meget stor for at det er rigtig på 1366x768.
1024x768 for en 42 tommer.

Men ja en 50 tommer på 1024*768 holder ikke vand.
Af Letten
Rasmus Larsen skrev:
Rod1983 skrev:Det tror jeg nu også at det er 8). Jeg kan også se at der sneget sig en billedprofil frem der hedder "true cinema". Er det den samme som der var nogle af de gamle topmodeller eller der noget helt nyt? (I know wait for monday) O_O
Wait for monday :D
Hvornår får i en til test?

Og hvilken en bliver der tale om?

X-modellerne ser ikke så interessante. Et top moderne Panasonic Kuro er det vi alle venter på :p
Af kuhlmann
hej.måske du kunne hjælpe mig,har i forvejen et panasonic 32"fladskærm hd ready,men overvejer stærkt at købe et panasonic 46" hvilken model vil du anbefale at man købe?
Af Rod1983
Ser spændende ud! 8) Er 24 Playback plus det samme som "True Cinema" profilen? :s
Af Dahlsen
Namme nam !

20k med fuld HD 3D... den er da solgt :)

Hvis det har interesse kender jeg en forhandler personligt og kunne starte en " købs-pulje op og dermed opnå større rabat ??

Der findes måske en "fast" god forbindelse gennem Flatpanels ??
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 21