Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bigmike
Størrelse: 37-40

42 så bliver det en anelse for bredt til den placering jeg har tænkt mig..

Har selv kigget på Sony KDL-W5500 og en del Phillips fjernsyn som ser ret billige ud.

Skal bruges til PS3 og TV, ser ikke så mange film, mere sport som fodbold, nhl, nfl og den slags...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
W5500 er et udmærket valg hvis 42" er for stort. Husk at Sonys nye modeller er på trapperne og nok vil komme i handlen indenfor få måneder.
Af bigmike
Ser en masse anmeldelser af Panasonics G10 42 tommers fjernsyn - men der står ikke rigtig noget om 37 tommers version - som koster omkring 6000.. Er det et skidt fjersyn i den størrelse?
Af Bob_the_Builder
Hej,

Husk at checke bredden, ikke kun skærmdiagonalen, jeg ved at LG's SL8000/9000 serie holder sig under en meter på 42 tommer.

En 40' er ellers normalt ca. en meter bred. Men der er som sagt individuelle forskelle.

mht. Panasonic tror jeg du skal ned i X10 modellen for at få en 37 som plasma. Jeg mener ikke G modellen går så langt ned i størrelse.

Good luck
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
bigmike skrev:Ser en masse anmeldelser af Panasonics G10 42 tommers fjernsyn - men der står ikke rigtig noget om 37 tommers version - som koster omkring 6000.. Er det et skidt fjersyn i den størrelse?
Du har nok fået kig på deres LCD-version, som ikke kan anbefales. Pas på med at holde styr på hvilken type du får set på. De hedder næsten det samme.