10 feb 2010, 15:53
#90069
Hej.
Jeg har haft mange problemer med Samsung’s B850 men på fredag kommer der en fra Infocare og henter skærmen og giver mig et papir på de har
hentet den på vegne af Samsung.
Problemet var som så mange andre ved den brummen der var i det ellers perfekte tv.
Anyway jeg fik at vide jeg så skal tag det her papir med ned i den butik (HIFI-Klubben Frederiksberg) og så vise dem det. Jeg har mange fået forskellige version fået om hvad der kan ske.
1) Jeg kan få et magen til. Det gider jeg dog ikke da jeg har allerede fået det byttet engang.
2) Jeg kan få et tilsvarende TV som bare skal leve op til den ting mit tv kunne.
(Ved ikke hvad det kan indebære men ville absolut ikke have noget dårligere og skal være Samsung)
3) Kan måske få mine penge tilbage (Betalte 18.000 Kr 19K med forsikring)
Jeg håber mest på nr3 eller at jeg evt. for et til gode bevis og så evt. kan vælge en 2010 model når de kommer.
Skal sige at dette kun noget jeg fik fortalt at Infocares kunden service og derfor ikke sikker på hvordan HIFI-klubben ville håndtere sagen. Men går ud fra siden Samsung tager det tilbage at HIFI-klubben sådan set er ligeglade.
Men er der nogen af jer der har prøvet at skulle igennem sådan en tur
og hvordan gik det jer, hvad er jeres erfaringer?
Mvh. Lars
Jeg har haft mange problemer med Samsung’s B850 men på fredag kommer der en fra Infocare og henter skærmen og giver mig et papir på de har
hentet den på vegne af Samsung.
Problemet var som så mange andre ved den brummen der var i det ellers perfekte tv.
Anyway jeg fik at vide jeg så skal tag det her papir med ned i den butik (HIFI-Klubben Frederiksberg) og så vise dem det. Jeg har mange fået forskellige version fået om hvad der kan ske.
1) Jeg kan få et magen til. Det gider jeg dog ikke da jeg har allerede fået det byttet engang.
2) Jeg kan få et tilsvarende TV som bare skal leve op til den ting mit tv kunne.
(Ved ikke hvad det kan indebære men ville absolut ikke have noget dårligere og skal være Samsung)
3) Kan måske få mine penge tilbage (Betalte 18.000 Kr 19K med forsikring)
Jeg håber mest på nr3 eller at jeg evt. for et til gode bevis og så evt. kan vælge en 2010 model når de kommer.
Skal sige at dette kun noget jeg fik fortalt at Infocares kunden service og derfor ikke sikker på hvordan HIFI-klubben ville håndtere sagen. Men går ud fra siden Samsung tager det tilbage at HIFI-klubben sådan set er ligeglade.
Men er der nogen af jer der har prøvet at skulle igennem sådan en tur
og hvordan gik det jer, hvad er jeres erfaringer?
Mvh. Lars
