Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Juma
Halløj

Er der nogen der skal ud at investere i ny Panasonic er jeg int. i at købe
et 50" V10 eller et 46" G15...

MVH
En fattig mand... :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Søg lidt her i forum. Netop V10 vs. G15 har været oppe og vende flere gange de seneste par uger.
Af dumb
yakken skrev:Søg lidt her i forum. Netop V10 vs. G15 har været oppe og vende flere gange de seneste par uger.
Tror du misforstår ham. Han vil gerne købe en brugt V10 eller G15, hvis nogen står og skal skifte ud til de nye modeller :)
Af humber
hehe,, godt spottet hvis det er rigtig. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
... I har da ret. Hvorfor skulle man ellers skrive i køb/salg-sektionen. Der var jeg vist lidt for hurtig på aftrækkeren. Sorry.
Af Juma
Det er bare i orden...Så jeg søger altså stadig et af disse 2 super TV... 8)
Af Illgor
Hva er du evt int i at gi for et 50v10 perfekt stand med udvidet totalforsikring.
Herligheden er købt hos panasonic center sidste år.
Af Juma
Hej...Du sidder jo med grisen :) så du må ha en ide om hva du vil ha for den??Hvor bor du??
Af Illgor
Jeg har en ide om at jeg skal på den gode side af 10k.
Bor så "desværre" på bornholm så det skal nok sendes.
Første omgang er jeg int i evt at høre om hva jeg kan få for det, for det skal kunne financere et v20 køb. Og man kan sige at omkostningerne skal kunne retfærdiggøre det at får 3D i forhold til ikke at ha det, for billedmæssigt forventer jeg ikke det helt store spring da V10 jo i forvejen er et helt sublimt TV.
Af Juma
Jeg er også ved at dø af spænding..Glæder mig vildt til at se priser på de nye...Synes vi skal afvente og se hvad der sker og så må vi lige snakkes ved..Kan jo være at vi kan blive enige om noget når vi bliver det klogere.. :)
Af Illgor
Ja, så er det nok nemmere at prissætte. Men går ud fra at 50v20 starter omkring de 18k. Så vidt jeg er indforstået.
Af RAR6
Expert i Kolding Storcenter har en 50v10 stående til kr 11.999,-
Af Juma
1000 tak for det...Vil lige kontakte dem imorgen...
Af Dahlsen
Jeg er ret uforstående overfor hvorfor man vil bruge over 10.000,- på et tv som er gået ud af produktion ???
Vent dog til de nye modeller kommer inden for kort tid.