08 feb 2010, 12:13
Hey flatpanels..
Jeg står og skal have købt en ny skærm til min stue, men da jeg ikke er helt så skarp på det område, håber jeg i kan guide mig lidt..
Jeg sidder omkring 2.5-3m fra fjernsynet i stuen.
Har læst anbefalings guiden, men synes ikke rigtig jeg kunne finde noget der passede til det jeg skulle bruge det til, og samtidig kunne enes med mit budget.
Jeg har et loft på MAX MAX 7000.
Er kommet frem til følgende modeller:
Samsung LE46B535 til godt 6k.
LG 47LH3000 til ca 6.2k
LG 47LH4000 til omkring 7.2k.
Skal bruge skærmen til alm. fjernsyn, men samtidig har jeg også en Xbox 360 tilsluttet til, så der skal selvfølgelig også spilles en del. Ser desuden en del fodbold og andet sport.
Håber i kan guide mig, eller evt. komme med et andet forslag i den prisklasse/størrelse.
(prøvede at lave links, men det koksede fuldstændig)
Jeg står og skal have købt en ny skærm til min stue, men da jeg ikke er helt så skarp på det område, håber jeg i kan guide mig lidt..
Jeg sidder omkring 2.5-3m fra fjernsynet i stuen.
Har læst anbefalings guiden, men synes ikke rigtig jeg kunne finde noget der passede til det jeg skulle bruge det til, og samtidig kunne enes med mit budget.
Jeg har et loft på MAX MAX 7000.
Er kommet frem til følgende modeller:
Samsung LE46B535 til godt 6k.
LG 47LH3000 til ca 6.2k
LG 47LH4000 til omkring 7.2k.
Skal bruge skærmen til alm. fjernsyn, men samtidig har jeg også en Xbox 360 tilsluttet til, så der skal selvfølgelig også spilles en del. Ser desuden en del fodbold og andet sport.
Håber i kan guide mig, eller evt. komme med et andet forslag i den prisklasse/størrelse.
(prøvede at lave links, men det koksede fuldstændig)